«طلاق می خواهم؛ شوهرم تكیه گاهم نیست!» :                   «همیشه دوست داشتم ...



 

 

 

 

طلاق , شوهرم منو خیلی میکنه , طلاق توافقی

 

 

 

 

 

«همیشه دوست داشتم شوهرم در زندگی مشترك تصمیم نهایی را بگیرد اما او هیچ گاه نتوانست با حمایتش از من به عنوان یك مرد، مرا راضی نگه دارد و این مساله همیشه باعث ناراحتی من بوده است.»

 

 

 

«همیشه دوست داشتم شوهرم در زندگی مشترك تصمیم نهایی را بگیرد اما او هیچ گاه نتوانست با حمایتش از من به عنوان یك مرد، مرا راضی نگه دارد و این مساله همیشه باعث ناراحتی من بوده است.»

 

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این جملات از زبان زنی بود كه به همراه همسرش در دادگاه خانواده حضور یافت تا با صدور حكم طلاق توافقی، زندگی مشتركشان پایان یابد.

 

 

این زن ۳۲ ساله با شروع جلسه دادرسی خطاب به رییس دادگاه گفت: متاسفانه همسرم زمانی كه به خواستگاری من آمد، هیچ علاقه ای به او نداشتم زیرا به نظرم او از همان ابتدا بی عرضه بود اما نتوانستم پدر و مادرم را قانع كنم و به اجبار به عقد او در آمدم.

 

 

وی ادامه داد: مشكل دیگری كه من را راضی به ازدواج با همسرم نمی كرد، تفاوت سنی مان بود زیرا همسرم دو سال از من كوچك تر است اما او عقیده داشت كه سن نمی تواند مانع خوشبختی شود؛ در حالی كه تفاوت سن در ازدواج مساله بسیار مهمی است.

زن جوان با بیان اینكه هیچ گاه احساس نكردم كه همسرم به عنوان یك مرد، پناهگاه من است، افزود: همسرم هیچ وقت نتوانست از من حمایت كند. هیچ گاه احساس نكردم كه در زندگی مشترك پناهگاهی دارم و می توانم به كسی تكیه كنم و همیشه این موضوع باعث رنجش من بوده است. او حتی قدرت تصمیم گیری در زندگی مان را ندارد و من همیشه حرف آخر را می زنم.

 

 

در ادامه، شوهر این زن با بیان اینكه همسرم به جای یك شوهر نیازمند یك «جلاد» است، گفت: چهار سال از زندگی مان می گذرد و در این مدت همسرم از من توقع داشته كه خشن و بداخلاق باشم زیرا فقط در این صورت است كه می توانم از او حمایت كنم.

 

 

این مرد ۳۰ ساله اظهار كرد: همسرم چندین بار مرا كتك زده است و تا به امروز این مساله را برای هیچ كس بازگو نكرده ام. او از من می خواهد كه در مواقع عصبانیت او را كتك بزنم؛ در حالی كه من همیشه سعی می كنم در این مواقع منزل را برای ساعاتی ترك كنم.

 

 

وی ادامه داد: زمانی كه حقوق دریافت می كنم، از من می خواهد كه تمام مبلغ دریافتی ام را به او بدهم زیرا از نظر او من بی عرضه هستم و نمی توانم كاری را به درستی انجام دهم. چهار سال با علاقه با او زندگی كردم ولی دیگر نمی خواهم به زندگی مشتركمان ادامه دهم. زیرا تنها منطق همسرم برای خوشبختی، بداخلاقی است.

 

 

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان سعی كرد آنان را به ادامه زندگی مشترك دعوت كند اما زوج جوان تصمیم خود را برای جدایی گرفته بودند و قاضی دادگاه حكم طلاق توافقی آنان را صادر كرد..../خبرگزارى ایسنا

 

 



ویدیو : «طلاق می خواهم؛ شوهرم تكیه گاهم نیست!»