طلاق دمی مور و اشتون کاچر چقدر آب خورد؟ : «دمی مور» و «اشتون کوچر» که از سال ...


«دمی مور» و «اشتون کوچر» که از سال 2011 از هم جداد شده اند، در نهایت پرونده طلاق 190 میلیون پوندی خود را به دادگاه تحویل دادند تماشا: «دمی مور» و «اشتون کوچر» که از سال 2011 از هم جداد شده اند، در نهایت پرونده طلاق 190 میلیون پوندی خود را به دادگاه تحویل دادند. براساس قوانین طلاق در آمریکا، در صورتی نیمی از دارایی زوجین به دیگری تعلق می گیرد که آن دارایی را پس از عقد رسمی به دست آورده باشند.

«اشتون کوچر» 35 ساله که 6 سال قبل با «دمی مور» 50 ساله ازدواج کرده بود، شهرت، ثروت و محبوبیت خود را مدیون «مور» است. او قبل از ازدواج با «مور» درآمد چندانی نداشت ولی درآمد کنونی او به 90 میلیون پوند می رسد که همگی آن را پس از ازدواج با «مور» به دست آورده است.

اشتون کاچر , زیبایی اشتون کاچر , طلاق

این در حالی است که «مور» با 100 میلیون پوند دارایی، ثروت خود را از بازی در فیلم های مطرح دهه 80 و 90 میلادی (قبل از ازدواج با کوچر) به دست آورده است. هر دو طرف وکلای حاذقی را استخدام کرده اند ولی به نظر می رسد شانس «کوچر» در این طلاق خصمانه کمتر باشد.

15 سال قبل «مور» با «بروس ویلیس» ازدواج کرد که حاصل آن تولد 3 دختر بود. او در حال حاضر تنها زندگی می کند. «کوچر» نیز روابط نزدیکی را با «میلا کانیس» آغاز کرده است.


ویدیو : طلاق دمی مور و اشتون کاچر چقدر آب خورد؟