طــومار علیه استقلالی‌ها در کیش : تمرینات آبی‌پوشان پایتخت در کیش پرفشارتر ...


تمرینات آبی‌پوشان پایتخت در کیش پرفشارتر از قبل پیگیری می‌شود. در دو روز گذشته تمرینات پسران آبی به سه نوبت افزایش یافته است! خبر ورزشی: تمرینات آبی‌پوشان پایتخت در کیش پرفشارتر از قبل پیگیری می‌شود. در دو روز گذشته تمرینات پسران آبی به سه نوبت افزایش یافته است!

سحرخیزی استقلالی‌ها

برای بازیكنان استقلال سخت‌ترین كار ممكن زود بلند شدن از خواب است اما چاره‌ای جز این ندارند و باید این سختی را تحمل كنند! تمرین نوبت اول آبی‌پوشان رأس ساعت 7 صبح برگزار شد؛ این تمرین به كارهای هوازی اختصاص داشت و یك ساعت و نیم طول كشید. بعد از پایان تمرین استقلالی‌ها راهی هتل شدند و صبحانه را صرف كردند.

تماس كرار با كیش

جاسم كرار پریشب با سرپرست استقلال تماس گرفت و درباره حل مشكلش به صحبت پرداخت. او نشست انضباطی‌اش را شرح داد و قصد داشت با سرمربی تیمش نیز حرف بزند اما این اتفاق رخ نداد چرا كه به كرار گفته شد رفتار تو باعث ناراحتی كادر فنی شده است و به كیش بیا...

پزشك استقلال به كیش رسید

پزشك استقلال به كیش رسید. دكتر كاوه ستوده كه بنا بر گرفتاری‌های شغلی و كاری نتوانسته بود از روز اول در كنار آبی‌پوشان باشد دیروز به كیش رفت. احتمال دارد دكتر امین نوروزی معاونت پزشكی استقلال نیز فردا عازم جزیره شود تا از نزدیك شرایط جسمانی بازیكنان را نظاره كند.

طومار علیه استقلال

خبرنگاران حق شركت در تمرینات استقلال را ندارند. این تصمیم باعث ناراحتی خبرنگاران محلی كیش و آنهایی كه از تهران به جزیره رفته‌اند، شده است. دیروز یكی از عكاسان جزیره طوماری را تهیه كرده و ضمن انتقاد از رفتار استقلالی‌ها در اختیار همكارانش قرار داد تا امضا كنند.

مسابقه پنالتی زدن طالب‌لو

وحید طالب‌لو علاقه زیادی به مسابقه پنالتی زدن دارد. او در پایان هر تمرین استقلال با بازیكنان مسابقه می‌دهد. او دیروز با رضا عنایتی و میلاد نوری مسابقه داد. نكته جالب این بود كه دروازه‌بان آبی‌پوشان توانست هر دو نفر را ببرد! طالب‌لو كه از این اتفاق خوشحال بود به شوخی خطاب به همبازیانش گفت: هم پنالتی می‌زنم و هم پنالتی می‌گیرم!

«نه» استقلال به منتخب كیش

دیروز صبح نماینده تیم منتخب كیش در اردوی استقلال حاضر شد و از مسئولان این تیم درخواست بازی دوستانه كرد اما پیشنهاد او مورد موافقت قرار نگرفت چرا كه مربیان آبی‌پوشان فعلاً به جای بازی ترجیح می‌دهند تمرینات بدنسازی را پشت سر بگذارند تا بدن‌های بازیكنان آماده شود.

بازی با پدیده در یك چشم به هم زدن

وقتی تمرین نوبت صبح استقلال تمام شد، سرپرست پدیده از سرمربی آبی‌پوشان درخواست بازی دوستانه كرد كه مورد موافقت قرار گرفت. در ابتدا قرار شد روز چهارشنبه این مسابقه برگزار شود اما پس از دقایقی توافق صورت گرفت كه همان عصر رودرروی یكدیگر قرار بگیرند.

خاطرات هسلر برای استقلالی‌ها

مربیان آبی‌پوش با هسلر جلسه‌ای را برگزار كردند. این جلسه كه در لابی هتل انجام شد بیشتر به بیان خاطرات مرد آلمانی اختصاص داشت و او از فوتبال آلمان، جام جهانی 90 و قهرمانی كشورش حرف زد. او از خاطرات فینال 90 و رویارویی آلمان با آرژانتین با هیجان صحبت می‌كرد و مربیان آبی‌پوش با دقت گوش می‌كردند. هسلر در قسمتی از حرف‌هایش از كاشته‌هایی حرف زد كه در آن تبحر خاصی داشت و اغلب از روی این ضربات گل‌های حساسی به ثمر می‌رساند. او گفت من علاوه بر تمرینات تیم روزی سه ساعت تمرین كاشته زدن می‌كردم!

هلمك به اردوی استقلال رفت

بازیكن برزیلی - آلمانی استقلال كه روز دوشنبه با حضور در آكادمی المپیك تست پزشكی داد و مورد تأیید قرار گرفت دیروز به كیش رفت تا خودش را به مربیان استقلال معرفی كند! البته با توجه به دوری هلمك از شرایط مطلوب جسمانی، او برنامه جداگانه تمرینی خواهد داشت تا به آمادگی قابل قبول برسد.

تمرین با مدافعان استقلال

یكی از ضعف‌های اصلی استقلال در نیم‌فصل اول لیگ برتر ضعف خط دفاعی این تیم بود كه باعث شد گل‌های زیادی وارد دروازه آبی‌پوشان شود. جواد زرینچه و محمود فكری در كیش با مدافعان استقلال تمرینات ویژه‌ای را برگزار می‌كنند. این مربیان اغلب اوقات در بازی‌های تمرینی در كنار عمران‌زاده بازی می‌كنند.


ویدیو : طــومار علیه استقلالی‌ها در کیش