طغیان طبیعت به دلیل گناه در جامعه است : نماینده مردم قم در مجلس گفت: طبیعت ...


نماینده مردم قم در مجلس گفت: طبیعت بدون دلیل طغیان نمی‌کند زمانی که گناه در جامع رواج پیدا می‌کند و مردم دنبال اصلاح نیستند طغیان طبیعت در جامعه به وجود می‌آید. خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس گفت: طبیعت بدون دلیل طغیان نمی‌کند زمانی که گناه در جامع رواج پیدا می‌کند و مردم دنبال اصلاح نیستند طغیان طبیعت در جامعه به وجود می‌آید.

حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش توجیهی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه‌ها، بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری استان قم که در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بخشی از وظایف بر عهده دولت بوده و بخشی بر عهده افرادی است که قرآن و پیامبر را قبول دارند.

وی خاطرنشان کرد: در آیات قرآن از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه عظیم یاد شده بنابراین اگر به واجبی عمل نمی‌شود به دلیل کم‌کاری در امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: باید با زبانی نرم و به صورت برادرانه به زنان بدحجاب تذکر داده شود تا حجابی برگرفته از حجاب فاطمه زهرا(س) و حضرت معصومه(س) داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر همه افراد در این حوزه به وظایف عمومی خود عمل کنند جامعه اصلاح می‌شود.

آشتیانی یادآور شد: اگر از ترویج فساد در جامعه جلوگیری نشود فساد در جامعه فراگیر شده و این نکته باید در نظر گرفته شود که تنها با وجود انسان‌های صالح، اجتماع اصلاح می‌شود.

وی تصریح کرد: طبیعت بدون دلیل طغیان نمی‌کند زمانی که گناه در جامع رواج پیدا می‌کند و مردم دنبال اصلاح نیستند طغیان طبیعت در جامعه به وجود می‌آید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم (ص) گفت: امر به معروف و نهی از منکر از فساد جلوگیری کرده و این امر به نفع همه افراد جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز کشور ایران به دلیل اینکه دستورات قرآن را پیاده می‌کند مورد دشمنی و نفرت در دنیاست عنوان داشت: دشمنی در زمینه انرژی هسته‌ای بهانه است و امروز زمانی است که باید دین خدا را یاری کنیم.

آشتیانی یادآور شد: تحول، نشاط و جوشش کنونی در سراسر دنیا به دلیل انقلاب و اسلام به وجود آمده است.

وی یادآور شد: دشمنان از این مسئله خوشحال می‌شوند که مشاهده کنند ملتی 33 سال مانند کوهی محکم و استوار ایستاده و الآن فشارهای اقتصادی بر آنها تاثیر گذاشته است البته مسئولان هم باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.


ویدیو : طغیان طبیعت به دلیل گناه در جامعه است