طعنه سنگین به علی آبادی و علی ضیاء در ماه عسل دوشنبه شب : تلویزیون - برنامه ...



اس ام اس طعنه دار و سنگین , مرتضی علی آبادی , جملات سنگین

تلویزیون - برنامه دوشنبه شب «ماه عسل» که مهمانان متنوعی داشت، با حواشی جالبی همراه شد که سکوت‌های مجری برنامه در قبال اظهارات مهمان اول، مهمترین اتفاق بود.

 برنامه شب گذشته «ماه عسل» میزبان کامران نجف زاده بود که با حشایه های جالبی همراه شد و دست آخر نیز نجف زاده زودتر از معمول برنامه را ترک کرد!

 نجف زاده در بخشی از برنامه با انتقاد از محمد علی آبادی، رییس کمیته ملی المپیک گفت: «هنوز در عجبم رییس کمیته ملی المپیک در رژه افتتاحیه، آن جلو و پشت سر پرچمدار کاروان ما چه می کرد؟ ورزشکاران ده ها کشور در لندن رژه رفتند ولی رییس کمیته المپیک هیچ کشوری، جای ورزشکارانشان را نگرفته بود. این درست نیست بخاطر یک عکس یادگاری حق را ناحق کنیم. کدام کشور «علی آبادی‌اش» آن جلو رژه می‌رفت؟!»

 در حالی که علی ضیاء مجری برنامه کاملا سکوت کرده بود، نجف زاده ادامه داد: «خب اینطوری می شود آدم خاطرات «اوپک» دوباره یادش می افتد!»

همچنین میهمان شب گذشته برنامه «ماه عسل» در بخشی از برنامه و در جریان جدال مجری برنامه در خصوص حقوق و دستمزد، ناگهان از علی ضیاء پرسید: «تو خودت برای هر شب اجرا چقدر دستمزد می‌گیری؟» که مجری برنامه بعد از شوکه شدن، با سکوت و شوخی از کنار سوال گذشت!... / خبرآنلاین

 


ویدیو : طعنه سنگین به علی آبادی و علی ضیاء در ماه عسل دوشنبه شب