طرز تهیه بستنی یخی خوشمزه در خانه : تابستان است و گرما بیداد می‌کند. برای رهایی ...


تابستان است و گرما بیداد می‌کند. برای رهایی کودک‌تان از گرما هیچ‌چیز مثل بستنی خوردن نمی‌چسبد. اگر به بستنی‌های آماده و مواد افزودنی آنها اعتماد ندارید، خودتان دست‌به کار شوید و یک بستنی یخی خوشمزه درست کنید.
مجله سیب سبز: تابستان است و گرما بیداد می‌کند. برای رهایی کودک‌تان از گرما هیچ‌چیز مثل بستنی خوردن نمی‌چسبد. اگر به بستنی‌های آماده و مواد افزودنی آنها اعتماد ندارید، خودتان دست‌به کار شوید و یک بستنی یخی خوشمزه درست کنید. برای درست کردن آنها به قالب یا چوب بستنی و لیوان نیاز دارید. مطمئن باشید تهیه این بستنی‌ها کار سختی نیست.

بستنی با پوره میوه

این بستنی بسیار خوشمزه و مفید است. برای درست کردن آن، میوه‌هایی با رنگ‌های متضاد مثل کیوی، انبه و توت‌فرنگی را آماده کنید. آنها را خرد کنید و هر کدام را با مقداری عسل در مخلوط‌کن بریزید. بعد از اینکه خوب له شدند آنها را لایه‌لایه در قالب بریزید. صبر کنید وقتی لایه اول خودش را گرفت لایه دوم را اضافه کنید.

بستنی لیمو و خربزه

یک لیوان خربزه شیرین را با یک قاشق غذاخوری شکر و آب یک لیمو‌ترش تازه در مخلوط‌کن بریزید تا کاملا یکدست شود. در صورت تمایل می‌توانید کمی بستنی هم به موادتان اضافه کنید. مواد را در قالب بریزید و در انتهای آن یک برش نازک لیموترش قرار دهید و در فریزر بگذارید تا ببندد.

طرز تهیه زیبا ترین و خوشمزه ترین بستنی , آموزش و طرز تهیه فلافل عربی بسیار خوشمزه در خانه , طرز تهیه بستنی در خانه

بستنی شیرموز

نصف لیوان شیر را به همراه نصف موز و یک قاشق غذا خوری عسل در مخلوط‌کن بریزید تا خوب یکدست شود و آن را در قالب بریزید. می‌توانید تکه‌های پسته، بادام‌زمینی، گردو و موز را هم به آن اضافه کنید تا بستنی خوشمزه‌تری داشته باشید. این کار را می‌توانید با شیر و توت‌فرنگی هم درست کنید.

بستنی پرتقالی

یک لیوان آب پرتقال پالپ‌دار را با یک قاشق غذا خوری شکر مخلوط کنید تا شکر کاملا حل شود. به هر لیوان یک نوک‌قاشق پوست پرتقال رنده‌شده اضافه کنید تا کمی ترش‌مزه شود. می‌توانید چند پر پرتقال را برش بزنید و برای زیبایی بیشتر در هر لیوان بریزید. حالا آن را در قالب بریزید تا ببندد.

بستنی یخی فالوده

در هر لیوان آب یک قاشق غذاخوری شکر، 2 قاشق غذاخوری عرق نعناع و آب نصف لیموی تازه بریزید و آنقدر هم بزنید تا کاملا یکدست شود. سپس مقداری فالوده را خرد کرده و با چند برگ نعناع به مواد اضافه کنید. حالا مخلوط را در قالب بریزید و صبر کنید تا کاملا ببندد.


ویدیو : طرز تهیه بستنی یخی خوشمزه در خانه