طرح یک کاندیدا برای تغییر مدل سربازی : کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ...


کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تبدیل خدمت اجباری به اختیاری یک از برنامه‌های کاری من، در صورت رسیدن به ریاست‌جمهوری است. خبرگزاری فارس: کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تبدیل خدمت اجباری به اختیاری یک از برنامه‌های کاری من، در صورت رسیدن به ریاست‌جمهوری است.

 محسن رضایی در سفر یک‌روزه خود به استان کرمانشاه در جمع دانشجویان دانشگاه رازی استان، گفت: تبدیل خدمت اجباری به اختیاری و تقویت وام دانشجویی یکی از برنامه‌های من در صورت رسیدن به ریاست جمهوری است.

رضایی در خصوص دیگر برنامه‌های خود، گفت: بین 6 ماه تا یک‌سال قبل از فارغ‌التحصیلی برای جوانان، به انتخاب شغل خواهم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در سال 84 به نفع اکبر هاشمی‌رفسنجانی از انتخابات کنار نرفته‌ام، ادامه داد: در سال 84 به نفع ملت از انتخابات ریاست‌جمهوری کنار رفتم و دو بار در انتخابات شرکت کرده‌ام و به دلایل منطقی از انتخابات جدا شدم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 میلیون خانوار در کشور وجود دارد که اگر 10 میلیون شغل خانگی ایجاد شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی در خصوص کم‌ارزش‌شدن پول در کشور گفت: 45 هزار تومان امروز معادل 15 هزار تومان گذشته است که نشان‌دهنده کم‌ارزش‌شدن پول در کشور است.


ویدیو : طرح یک کاندیدا برای تغییر مدل سربازی