طرح های زیبای باغچه و سبزه برای جلوی منزل : از گذرها و پیاده راه های ماسه ای ...


از گذرها و پیاده راه های ماسه ای و آجری گرفته تا گذرهای سنگی و بتونی، این گذرهای زیبا گزینه ها خوبی برای طراحی فضای سبز حیاط و باغچه شما فراهم می کنند.




پادشا: از گذرها و پیاده راه های ماسه ای و آجری گرفته تا گذرهای سنگی و بتونی، این گذرهای زیبا گزینه ها خوبی برای طراحی فضای سبز حیاط و باغچه شما فراهم می کنند.


طراحی باغچه برای حیاط کوچک منزل , کار در منزل برای بانوان بسته بندی , کار در منزل برای بانوان

1. سنگ های بزرگ کار شده داخل چمن، گذر ساده و خوبی برای مسیر بین حیاط و گاراژ هستند. حتی تازه کارها هم می توانند خودشان این گذر را در عرض یک روز تعطیل، در حیاط بسازند.




ماساژ در منزل توسط خانم برای اقایان , رنگ مو برای پوست سبزه , مدل های بسیار زیبای دکوراسیون داخلی منزل

2. گذر آجری گزینه خوبی برای بسیاری از خانه ها است. در این نوع گذر، آجرها را می توان به مدل های مختلفی کنار هم چید و برای آن حاشیه هم انتخاب کرد. طرح موجی، سبدی و جناغی هم مدل های خوبی برای گذر آجری هستند.




رنگ رژ لب برای پوست سبزه , رنگ لباس برای پوست سبزه , ترفندهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل

3. گذر پالت چوب بازیافتی، به این گذر کوتاه باغچه ای بین حیاط و گاراژ، نمایی روستایی داده است. فضاهای قرار داده شده بین تخته ها، برای رشد گیاهان زیبا از زیر آن مناسب است.




کار برای زنان در منزل , تکنیک ساده‌ نورپردازی برای دکوراسیون منزل رویایی , چطور برای دکوراسیون منزل رنگ انتخاب کنیم

4. شن و ماسه فقط مناسب مسیرهای اختصاصی نیست. این ماده چندکاره به رنگ ها و سایزهای فراوانی وجود دارد. در اینجا، تخته ها به شکل راه آهن یا پله چیده شده اند و رنگ شیک آنها روی رنگ طوسی ماسه ها به چشم می آید.




ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزل , رنگ موی مناسب برای پوست سبزه , عکس نوشته های زیبای دکتر شریعتی برای پروفایل

5. لاشبرگ هم یک ماده مقرون به صرفه برای درست کردن گذر است که برای تازه کارها هم درست کردنش آسان است. این نوع گذر که با سنگ های رودخانه حاشیه بندی می شوند، در کنار باغچه لاله و ایجاد فضایی طبیعی و بکر مناسب است.




راحل حل برای زیبای صورتن , برنامه ریزی هفتگی برای نظافت منزل , مدروز پالتوهای زیبای زنانه برای زمستان

6. سنگفرش برای درست کردن گذر میان باغچه ها پارک بسیار مناسب است. ولی از مواد و مصالح دیگر کمی گرانتر است و نگهداری از آن از موارد ارزانتر کمتر هزینه برمی دارد.




روشی برای زیبای صورت , ترفندها و راه و روش هایی برای نظافت منزل , دعا برای فروش لوازم منزل

7. اگر می خواهید گذری زیبا داشته باشید و قیمتش برایتان مهم نیست، یک گذر هنری با سنگریزه بدهید برایتان بسازند که بینندگان آن واقعاً تحت تأثیر قرار بگیرند. این نوع گذر که اصولاً تجملی است باید توسط یک هنرمند ماهر نصب شود. هر کدام از این نوع گذرها برای خودشان یک اثر هنری هستند.




سایه چشم برای پوست سبزه , روش خانگی برای زیبای مو , دکور سنتی برای منزل

8. گذرهای سنگی ظاهر کلاسیک و مرتبی دارند. از لحاظ طرح و رنگ هم انتخاب ها فراوان است. در اینجا، ویژگی طبیعی این سنگ ها، جذابیت خاصی به گذر داده است.




نکاتی برای داشتن یک آرایش زیبای عربی , بازیهای داخل منزل برای کودکان3ساله , نکاتی برای دکوراسیون منزل

9. بتون در این دوره و زمانه نسبت به گذشته، انتخاب های بیشتری در دسترس ما می گذارد. این روزها، می توان به بتون، رنگ و طرح داد تا شبیه سنگ و سنگفرش های دیگر شود. این مدل بتون طرح گرم و زیبایی دارد که اصلاً شما را به یاد بتون سنتی و قدیمی نمی اندازد.




چیدمان زیبای منزل یعنی این  , چه آرایشی برای پوست های تیره و سبزه مناسب است , آرایش مناسب برای پوست های تیره و سبزه

10. گل های آویشن که بین این سنگ ها سبز شده اند، زیبایی و عطر مست کننده فضا را بیشتر می کنند و در عین حال مراقبت و نگهداری از این مدل گذر سنگین نیست.


اگر شما هم می خواهید برای باغچه یا حیاط خود گذری بسازید، دست به کار شوید. چون انتخاب های زیادی دارید و باید زودتر تصمیم بگیرید.


ویدیو : طرح های زیبای باغچه و سبزه برای جلوی منزل