طرح جدید اسکناس 2 هزار تومانی +عکس : رونمایی از اسکناس۲۰ هزار ریالی و بازدید ...


رونمایی از اسکناس۲۰ هزار ریالی و بازدید از سامانه جدید بانکداری الکترونیکی با حضور رییس جمهوری و رییس کل بانک مرکزی روز دوشنبه در ساختمان بانک مرکزی انجام شد. خبرگزاری ایسنا: رونمایی از اسکناس۲۰ هزار ریالی و بازدید از سامانه جدید بانکداری الکترونیکی با حضور رییس جمهوری و رییس کل بانک مرکزی روز دوشنبه در ساختمان بانک مرکزی انجام شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، ضمن امضاء یادبود رونمایی از اسکناس جدید 20 هزار ریالی، ارتقا بانکداری الکترونیکی را گامی درجهت توسعه دولت الکترونیک دانست و از شفافیت در انتشار اطلاعات و نظارت بیشتر بر فعالیت نظام بانکی به عنوان یکی از سیاست های اصولی دولت یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی نیز در این بازدید، گزارشی از سامانه جدید بانکداری الکترونیکی، شبکه شاپرک و نحوه و دلایل انتشار اسکناس به رییس جمهوری ارایه کرد و از حرکت بانک مرکزی در جهت حفاظت از سلامت مالی بانک‌ها خبر داد.

سامانه یکپارچه مدیریت اوراق بهادار(سیما)، نظام جامع و یکپارچه آمارهای اقتصادی، سامانه ارزش افزوده مرکز شتاب، نظام شفافیت و تمرکز اطلاعات بانکی، سامانه مدیریت متمرکز حسابهای دولتی(نسیم)، سامانه چکاوک، پورتال کاشف، سامانه پرداخت الکترونیک و سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی از جمله بخش هایی است که مورد بازدید دکتر روحانی قرار گرفت.

اسکناس 50 هزار تومانی طرح جدید , لایه باز اسکناس 50 هزار تومانی جدید , اسکناس 10 هزار تومانی

اسکناس ده هزار تومانی , اسکناس 100 هزار تومانی , اسکناس هزار تومانی

ایران چک 100 هزار تومانی جدید , اسکناس 50 هزار تومانی , پنجاه هزار تومانی جدید

50 هزار تومانی جدید , اسکناس 10 هزار تومانی عروسی , عکس اسکناس 10 هزار تومانی

سکه ده هزار تومانی , سکه 10 هزار تومانی , آب معدنی 60 هزار تومانی


ویدیو : طرح جدید اسکناس 2 هزار تومانی +عکس