«طرح ترافیک و زوج وفرد» در نوروز : از 29 اسفند تا 14 فروردین طرح زوج و فرد ...



ادغام زوج وفرد و طرح ترافیک , ادغام زوج وفرد و طرح ترافیک پلیس راهور , ادغام زوج وفرد و طرح ترافیک 6 آذر

از 29 اسفند تا 14 فروردین طرح زوج و فرد در پایتخت اجرا نخواهد شد. علاوه بر آن با توجه به خلوت بودن معابر پایتخت 60 تیم کنترل سرعت در معابر مستقر خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ساعات وقوع بیشترین سرعت غیرمجاز در پایتخت را اعلام کرده و از آغاز طرح ترافیکی پلیس برای پنج شنبه و جمعه آخر سال از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سید تیمور حسینی در نشست خبری صبح امروز خود به تشریح گزارشی از عملکرد پلیس راهور پایتخت پرداخت و طرح‌های ترافیکی پلیس برای سال آینده را نیز تشریح کرد که گزارش اجمالی آن در ادامه آمده است.

افزایش 112 درصدی تقدیر مردم از عوامل راهور پایتخت
حسینی از کاهش 311 درصدی شکایات مردمی از ماموران راهور پایتخت در سال جاری خبر داد و گفت که تقدیر مردم از عوامل راهور پایتخت نیز 112 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس با 290 هزار وسیله نقلیه دودزا برخورد کرده است، گفت: 69 هزار موتورسوار هم اعمال قانون و جریمه شده و 17 هزار و 600 مورد نیز توقیف شدند.

وی ساعات ورود سرعت مجاز در پایتخت را به ترتیب بین یک تا دو بامداد، 6 صبح و 13 ا علام کرد و گفت: طرح ضربتی شبانه پلیس راهور به صورت جدی در سال جاری اجرا شده و نتیجه آن نیز جریمه بیش از یک میلیون و 260 هزار متخلف است.

توقف اجرای «طرح ترافیک و زوج وفرد» از 29 اسفند تا 14 فروردین
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین در ادامه به تشریح برنامه‌های پلیس در ایام نوروز پرداخت و از گفت: از 29 اسفند تا 14 فروردین طرح زوج و فرد در پایتخت اجرا نخواهد شد. علاوه بر آن با توجه به خلوت بودن معابر پایتخت 60 تیم کنترل سرعت در معابر مستقر خواهند شد.

اجرای طرح ترافیکی ویژه پنجشنبه و جمعه آخر سال
وی با اشاره به پنج شنبه و جمعه آخر سال و طرح های ترافیکی پلیس در این ایام گفت: طرح ترافیکی پلیس برای روزهای پایان سال به ویژه در محورهای منتهی به بهشت زهرا از فردا آغاز می‌شود و همکاران من با حضور در معابر اقدام به روانسازی ترافیک خواهند کرد.

کاهش 13 درصدی شمار قربانیان تصادفات
حسینی همچنین با اشاره به کشته شدگان حوادث رانندگی در پایتخت گفت: امسال 87 نفر کمتر نسبت به سال قبل جان خود را از دست داده و شمار متوفیان حوادث رانندگی 13 درصد کاهش داشته است.

همچنین به گفته رییس پلیس راهور پایتخت، تصادفات جرحی و خسارتی نیز به ترتیب 4 و 10 درصد کاهش داشته است.

حسینی در خاتمه با بیان اینکه در حوادث رانندگی پایتخت 591 نفر جان خود را از دست دادند گفت: از این میان عابرین پیاده و موتورسواران بیش از نیمی از کشته شدگان را به خود اختصاص دادند.


 اخبار اجتماعی  -   ایسنا


ویدیو : «طرح ترافیک و زوج وفرد» در نوروز