طراحی جدید جی 5 ال‌جی +عکس : طرفداران ال‌جی بی صبرانه منتظر فرارسیدن کنفرانس ...


طرفداران ال‌جی بی صبرانه منتظر فرارسیدن کنفرانس خبری این غول کره‌ای در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ بارسلون هستند تا دوباره در کنار دیگر کاربران شاهد نوآوری‌های جدید پرچمدار ال‌جی باشند. zoomit.ir - حامی غفاری: به نظر می‌رسد تا زمان معرفی پرچمدار جدید ال‌جی به نام جی ۵ فاصله‌ی زیادی نداریم و براساس اخبار منتشر شده باید منتظر رونمایی این گوشی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ باشیم. امروز تصاویر شماتیکی از این گوشی منتشر شده که طراحی جدید این محصول را تایید می‌کند.

مدل های جدید طراحی ناخن شیشه ای , ام وی ام 110s طراحی جدید نسخه کامفورت  , مدل های جدید طراحی ناخن برای کریسمس

طرفداران ال‌جی بی صبرانه منتظر فرارسیدن کنفرانس خبری این غول کره‌ای در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ بارسلون هستند تا دوباره در کنار دیگر کاربران شاهد نوآوری‌های جدید پرچمدار ال‌جی باشند. ال‌جی همواره در غافل‌گیر کردن کاربران و کارشناسان و ارائه‌ی راهکارهای خلاقانه پیشگام بوده است و به نظر می‌رسد امسال نیز باید منتظر یک پرچمدار جذاب از سوی ال‌جی باشیم.

چندی پیش اخباری مبنی بر ارسال دعوتنامه‌های ال‌جی برای کنفرانس خبری این کمپانی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ منتشر شد و مدیران این شرکت از معرفی گوشی جی ۵ برای مقابله با گلکسی اس ۷ سامسونگ خبر دادند. در خبر دیگر CNet Korea تصاویری شماتیک از گوشی جی ۵ ال‌جی منتشر کرده بود که نشان می‌داد با یک محصول ماژولار روبرو هستیم.

مدل های جدید طراحی فانتزی ناخن , مدل های جدید طراحی ناخن فانتزی , مدل های جدید طراحی و تزیین ناخن

امروز نیز خبری منتشر شده بود که اطلاعات جدیدی از این گوشی ارائه می‌کرد. حالا تصاویر شماتیک جی ۵ ال‌جی توسط شای میزارچی به صورت اختصاصی فاش شده که در مرحله‌ی اول، طراحی جدید سری G ال‌جی را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد جی ۵ نسبت به نسل قبلی خود باریک‌تر و بلندتر است. گوشی جی ۴ دارای ابعاد ۱۴۸.۹ در ۷۶.۱ در ۹.۸ میلی‌متر است و انتظار می‌رود ابعاد جی ۵ برابر ۱۴۹.۴ در ۷۳.۹ در ۸.۲ میلی‌متر باشد.

نکته‌ی قابل توجه دیگر به طراحی کلیدهای فیزیکی تنظیم صدا بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد ال‌جی یک بار دیگر این کلیدهای فیزیکی را به کناره‌ی گوشی منتقل کرده و دیگر مانند نسل‌های قبلی خبری از این کلیدها در پشت دستگاه نیست. احتمالا هدف ال‌جی از این کار کاهش ضخامت گوشی بوده است. اما از طرف دیگر به نظر می‌رسد کلید پاور همچنان در پشت دستگاه قرار دارد و سنسور اثر انگشت گوشی روی آن تعبیه شده است. مشابه این طراحی را در نکسوس ۵ ایکس دیده بودیم.

گفته می‌شود ال‌جی جی ۵ برای اولین بار در بین پرچمداران سری G از یک بدنه‌ی تمام فلزی بهره می‌برد و از یک نمایشگر ۵.۶ اینچی با رزولوشن QHD برای آن استفاده شده است. با توجه به تصاویر شماتیک منتشر شده به نظر می‌رسد جی ۵ به یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه مجهز خواهد شد.

براساس تایید رسمی ال‌جی، قرار است گوشی جی ۵ این شرکت روز ۲۱ فوریه (۲ اسفند) در جریان MWC 2016 رونمایی شود و حدودا یک ماه دیگر همه‌ی نقاط تاریک پیرامون این گوشی روشن خواهد شد. اما به نظر می‌رسد در این فرصت باید منتظر اخبار و شایعات جدیدتری از این گوشی باشیم.

گوشی‌های جی ۴ و وی ۱۰ ال‌جی محصولات جذابی هستند و به نظر می‌رسد این غول کره‌ای یک بار دیگر با گوشی جی ۵ قصد دارد رقبای سرسختی چون سامسونگ را به چالش بکشد. البته ناگفته نماند هنوز این تصاویر به صورت رسمی تایید نشده‌اند و باید به عنوان شایعه‌ای به آن نگاه کنیم که احتمال تحقق آن زیاد است.


ویدیو : طراحی جدید جی 5 ال‌جی +عکس