طراحی باتری خودروی برقی با الهام گیری از کاکتوس : تیمی از پژوهشگران در مطالعات ...



طراحی سایت الهام گرفته از انگور , سریعترین خودروی برقی جهان , سریع ترین خودروی برقی جهان

تیمی از پژوهشگران در مطالعات جدید خود موفق به طراحی ساختار جدیدی از سلول های ذخیره انرژی الکتریکی در خودروهای برقی شده اند که می تواند میزان بیشتری انرژی در غشای خود نگهداری کند. در ساخت این ماده از گیاه کاکتوس الهام گرفته شده است.

تیمی از پژوهشگران سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع با همکاری دانشمندان دانشگاه هان یانگ در کره جنوبی به مطالعه وسیع غشا و فرایند های غشای سلولی در باتری خودروهای برقی پرداخته و موفق به طراحی نسل جدیدی از این باتری ها شده اند که به نسبت نمونه های فعلی ، توانائی نگهداری بیش از 4 برابر انرژی الکتریکی را دارد.

بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه ، تیمی از پژوهشگران سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع با همکاری دانشمندان دانشگاه هان یانگ در کره جنوبی به مطالعه وسیع غشا و فرایند های غشای سلولی در باتری خودروهای برقی پرداخته و موفق به طراحی نسل جدیدی از این باتری ها شده اند که به نسبت نمونه های فعلی ، توانائی نگهداری بیش از 4 برابر انرژی الکتریکی را دارد. بر اساس اعلام این تیم تحقیقاتی ، آن ها برای طراحی این سلول های ذخیره انرژی ، از ساختار طبیعی موجود در سلول های چند لایه گیاه کاکتوس الهام گرفته و باتری های جدید خود را منطبق با این گیاه ساخته اند.

 

اخبار علمی - سیناپرس


ویدیو : طراحی باتری خودروی برقی با الهام گیری از کاکتوس