طراحی اتاق خواب پسربچه :         استفان سینت انج ، طراح خانه و باغ با اضافه ...



 

 

طراحی اتاق خواب , طراحی داخلی اتاق خواب , طراحی دکوراسیون اتاق خواب

 

 


استفان سینت انج ، طراح خانه و باغ با اضافه کردن رنگهای براق و بالاسری های تخت ، طرحهایی برای اتاق خواب کودک ارائه کرده است .

 


قبل از طراحی : بسیار ساده و بی نور

 

 

سبک‌های رایج طراحی دکوراسیون اتاق خواب , طراحی دکوراسیون اتاق خواب با هزینه کم , طراحی اتاق خواب کودک

 


صاحبخانه دو پسر دبستانی دارد که سریع رشد کرده اند و این اتاق برای دو نفر آنها کوچک است . این اتاق همه چیز دارد اما نیاز به یک سری تغییرات داشت تا به اتاقی خصوصی و مناسب سن بچه ها تبدیل شود . اولین مشکل آن دیوارهای آبی روشن و بی نشاط بودن آن بود . دو تختخواب داخل اتاق مناسب خواب نبودند . میز پسرها به دراوری که برای لباسهای آنها بزرگ بود تبدیل شده بود که مناسب آنها نبود .




پس از طراحی : شیک و امروزی

 

 

بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاق خواب کوچک , طراحی دکوراسیون اتاق خواب 60 متری , طراحی مدرن اتاق خواب

 


سینت انج ابتدا سروقت دیوارها رفت . یک رنگ خاکی ثابت انتخاب کرد که مناسب سن پسرها باشد . او از رنگ آبی که مورد علاقه ی آنها بود در بالای سر تخت ها و طرح راه راه برای روتختی استفاده کرد . برای تکمیل رنگ آبی ، نارنجی را نیز اضافه کرد مثلاً در قاب پنجره ها و بالش ها . همجنین رنگهای دیگری را نیز به کار برد .

 


ساخت بالا سری تختخواب ها

 

 

طراحی اتاق خواب سفید مشکی , طراحی داخلی اتاق خواب مدرن , طراحی داخلی اتاق خواب کوچک

 


سینت انج برای اینکه یک مرکزیتی به اتاق خواب بدهد و جلوه ی اتاق را مناسب با سن بچه ها نشان دهد با ساخت درهایی از چوب کاج ، بالاسری هایی را برای تخت ها درست کرد . برای دست پیدا کردن به این نما ،‌ 15 اینچ ( 10/38 سانتی متر) از بالای هر در را برید . سپس درها را به رنگ آبی درآورد و آنها را گذاشت تا خشک شوند . سپس روی دیوار نصبشان کرد .

 

لوازم مورد نیاز :

- قلاب های نگه دارنده

- دری ( به عرض 36 اینچ معادل 44/91 سانتیمتر) از چوب کاج

- بست گوشه 2/1 1 × 4/ 3 اینچ معادل 81/3 × 636/8 سانتیمتر

- قالب 3 فوتی معادل 41/91 سانتیمتر

- رنگ

- میخ

نکته اصلاحی : برای ایجاد نمای قدیمی ، بتونه را کنار بگذارید .

 


مرحله 1 : نصب قلاب ها

 

 

طراحی های مدرن اتاق خواب , طراحی اتاق خواب با رنگ بنفش , طراحی کمد اتاق خواب

 


با استفاده از دریل دو رول پلاک روی دیوار نصب کنید . سپس دو قلاب نگه دارنده را روی آن پیچ کنید .

 


مرحله 2 : اضافه کردن در

 

 

کاغذ دیواری اتاق خواب , اتاق خواب , دکوراسیون اتاق خواب

 


در را داخل قلاب ها قرار دهید ، اضافه آن را ببرید . بهتر است قلاب ها هم اندازه ی لبه های در نباشند .




مرحله 3: محکم کردن

 

 

پرده اتاق خواب , تزیین اتاق خواب , رنگ اتاق خواب

 


از محکم شدن بالاسری تخت اطمینان حاصل کنید و با پیچ کردن بست های گوشه ای به قسمت میانی بالای در آن را به دیوار بچسبانید .



مرحله 4 : پنهان کردن سخت افزار

 

 

کمد دیواری اتاق خواب , دکوراسیون اتاق خواب دخترانه , دیزاین اتاق خواب

 


با نصب یک قالب تزئینی در قسمت بالا ، قلاب نه چندان زیبا را مخفی کنید . قالب را همرنگ دیوار درآورید و بگذارید رنگ آن خشک شود . وقتی خشک شد آن را با استفاده از میخ به قسمت بالای در بچسبانید . قالب را یک اینچ ( 54/2 سانتیمتر ) بالاتر از لبه ی در نصب کنید . سوراخها را با چوب پرکن ، شن و رنگ پر کنید .

 


ایجاد تغییر در کشوی لباسها

 

 

طراحی اتاق کنفرانس , اتاق خواب عروس , لوستر اتاق خواب



استینت انج با استفاده از رنگ تخته سیاه دستی به سر و روی این دراور قدیمی کشید که جان می دهد برای خط خطی کردن و نوشتن یادداشت روی آن . همچنین با رنگ ، یک قاب آئینه کشید و روی دیوار در قسمت بالای دراور قرار داد که طوری به نظر می رسید که فکر می کنید یک تکه هستند . ارتفاع آئینه را تا سقف کشید تا اتاق بزرگتر جلوه کند .
نکته طراح : اگر می خواهید تکه اوراق مجوز ، بلیط یا دیگر کاغذهای دورریز را بچسبانید ، یک رنگ آهنربایی زیر رنگ دراور بزنید . روی رنگ آهنربایی را دو دست رنگ دیگر بزنید .

 


رنگ تخته سیاه

 

 

چیدمان اتاق خواب , اتاق خواب مستر , دکوراسیون داخلی اتاق خواب

 


بگذارید رنگ تخته سیاه 3 روز تمام بماند تا خشک شود . سپس گچ را روی سطح رنگ شده ای که کار آن به اتمام رسیده بکشید و آن را پاک کنید . از این به بعد می توانید هر شکلی که دوست دارید را روی آن بکشید .

 

 

 

ملاقات با استفان سینت انج


اتاق خواب دخترانه , طراحی اتاق کودک , طراحی تخت خواب تاشو

 

 

پی بردن صاحبخانه به هوش استفان سینت انج ، او را در سالهای اخیر مورد توجه تلویزیون و مجلات قرار داده . این موضوع با طراحی صمیمانه ، قابل دسترسی و خلاقانه همراه بوده و طرح او را قابل دسترس برای همه قرار داده ، مهم نیست که آنها چه کسی باشند ، اهل کجا هستند یا بودجه ی آنها چقدر است . سینت انج به عنوان یک همسر، پدر و صاحبخانه نیازهای زندگی خانوادگی را می داند . او می گوید : " من همان چیزهایی را روی یخچالم دارم که هر کسی دارد . همیشه یک کاری دارم که برای خانه انجام دهم و سعی می کنم بهترین چیزها را به خانه بیاورم . " او در زمینه ی کار فیلم و طرح خود برای کمک به صاحبخانه ها ، خانه ای را خلق کرد که مطابق با شخصیت آنها باشد و درعین حال فضای مناسبی برای زندگی اشان فراهم کند . یک طراحی خوب در خانه می تواند زندگی انسان را تغییر دهد .

منبع:seemorgh.com


ویدیو : طراحی اتاق خواب پسربچه