طراحان فراری، تراکتور ساختند +عکس : تراکتور زیر که برای شرکت تراکتورسازی Zetor ...


تراکتور زیر که برای شرکت تراکتورسازی Zetor طراحی شده است، در نمایشگاه Agritechnica در هانوفر آلمان به نمایش گذاشته شد. البته فقط طرح‌اش، چون خود تراکتور ساخته نشده است. مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: برای کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، دیدن یک تراکتور به آرزویی تبدیل شده است. بیشتر غذایی که هر روز مصرف می‌کنیم را به لطف تراکتورها داریم. تراکتورها کم چیزی نیستند؛ طوری که شرکت بزرگی مثل Pininfarina اخیرا یک تراکتور طراحی کرده. شرکت ایتالیایی Pininfarina تعداد زیادی از خودروهای معروف شرکت فراری را طراحی کرده است.

فراری , فراری از قصر , طراحان

تراکتور زیر که برای شرکت تراکتورسازی Zetor طراحی شده است، در نمایشگاه Agritechnica در هانوفر آلمان به نمایش گذاشته شد. البته فقط طرح‌اش، چون خود تراکتور ساخته نشده است. شرکت چکی Zetor هفتاد سال است که تراکتور می‌سازد و این طرح جدید هم به مناسبت سالگرد هفتاد سالگی‌اش رونمایی شده است.

شرکت Pininfarina قدمتی طولانی در طراحی خودرو دارد و در سال 1930 تاسیس شده است. این شرکت در کنار فراری، کادیلاک، آلفا رومئو یا خودروهای مختلف دیگری را طراحی کرده است.

یکی از سخنگوهای شرکت Zetor به هنگام رونمایی از طرح جدید گفت: "انتظار داریم تا از طرح جدید Pininfarina در تمام تراکتورهای آینده‌ی Zetor استفاده شود.”

می‌توانید در ادامه تصاویری از تراکتور Zetor را ببینید.

سریال فراری از قصر , تراکتور سازی , دختران فراری

سریال کره ای فراری از قصر , ساچویی فراری از قصر , ماشین فراری

سریال ساچویی فراری از قصر , طراحان لباس , انزو فراری

طراحان مد , لوگوی فراری , قیمت فراری

طراحان تجربه تیارا , تیم طراحان شرق , بازیگران فراری از قصر

سربازان فراری , تراکتور و پرسپولیس , مجموعه فراری از قصر


ویدیو : طراحان فراری، تراکتور ساختند +عکس