طب سوزنی لیفتینگ صورت جایگزین روشهای جراحی ؟ : طب سوزنی لیفتینگ صورت  طب سوزنی ...



طب سوزنی لیفتینگ صورت

 طب سوزنی لیفتینگ صورت جایگزین روشهای جراحی ؟ 

 

 

لیفتینگ صورت بدون عمل جراحی , لیفتینگ صورت , جراحی فک و صورت

 

 

 

طب سوزنی و ویژگیهای طب سوزنی

پائول كم پیستی (Paul Kempisty ) . نیویورك ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی با چندین روش مختلف می تواند به عنوان درمان جایگزین لیفتینگ عمل كند . اول از همه با كمك طب سوزنی و درمانهای سنتی چینی سعی می كنیم  یك تعادل و هارمونی كلی خوب بدن  را احیا نماییم .

 

زمانی كه بدن شخص قوی و سالم باشد  و واكنشهای ایمنی خوبی دارد و به روشی موثر قادر به سم زدایی و حذف فضولات بدن می باشد  و بنابراین پوست به عنوان بزرگترین اندام قابل مشاهده بطور طبیعی سالمتر و براق تر به نظر می آید . هم چنین وقتی سوزنهای نازك را در نقاط كلیدی صورت قرار می دهیم بدن با گردش خون بهتر ، رسوب كلاژن  و افزایش فعالیت ایمنی كه كمك شایانی در سلامت ظاهری پوست ( رنگ و توناژ پوست ) و درخشش و طراوت طبیعی  دارد واكنش نشان می دهد. 

 

فریدا ماه (Frieda Mah ) ، ایروین ، كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 

سلامت اندامنهایتان در قسمتهای مختلف صورت نمایان می گردد . بهبود سلامت اندامها می تواند بر حالت تان تاثیر گذارد . علاوه بر این فرو كردن سوزن در صورت می تواند گود شدگی گونه ها را بهبود بخشیده ، چروكها را كاهش دهد  و پلك های افتاده را محكم نماید . هم چنین سوزنها گردش خون و تولید كلاژن را افزایش می دهد بنابراین ماهیچه ها را سفت نموده و چروكهای ریز را برطرف می نماید . 

 

 

کرم لیفتینگ صورت , جراحی زیبایی صورت , جراحی صورت

 

 

 

ترزا گرین (  Teresa Green ) ، اشلند ایالت ویرجینیا ، 5 سپتامبر 2012  

طب سوزنی جایگزین لیفتینگ نمی باشد . بسیاری از افرادی كه طب سوزنی انجام می دهند تحت عنوان پروتكلی به نام طب سوزنی صورت این كار را انجام می دهند كه می تواند نتایج دراماتیكی برای چروكها و پوست و فك شل و افتاده داشته باشد و پوست را سفت می كند و هم چنین باعث می شود كه پوست سالم  و براق به نظر آید .

 

این افراد طب سوزنی صورت را در طی 10الی 12 جلسه 3 ساعته كه بصورت هفته ای  یك بار می باشد انجام می دهند . بر خلاف لیفتینگ معمولا هیچ درد و زخمی را تجربه نخواهید كرد . امكان دارد این نوع درمان به رفع علائم آلرژی و هم چنین بهبود حافظه نیز كمك كند . بدین منظور انجام این كار را به افراد متخصص دارای مجوز سپرده زیرا حتی متخصصان طب سوزنی صورت هم می بایست سلامت كلی اتان را مد نظر قرار دهند . انجام چند بار طب سوزنی صورت بدون یك درمان متعادل می تواند موجب سر درد ، بی خوابی و گیجی و ضعف می گردد . 

 

لژلا فازلیسیس (Lejla Fazlicic ) ، لینكولن وود ، ایالت لینویز ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی یك روش موثر و ایمن بدون دارو می باشد كه علائم پیری را كاهش می دهد . نوسازی پوست كه از این تكنیك استفاده می كند می تواند با توجه به شكافهای مخفی كه احتمالاً در پوسه پیری سهیم هستند  استحكام ماهیچه صورت و گردن را بهبود بخشد . بطور داخلی از شكافها و ضعف انرژی حیات چروكها شروع می شوند . این انرژی حیات (Qi ) از طریق راههایی كه مریدین (Meridian : در طب سنتی چین  به راههای كه نقاط وارد كردن سوزن را به هم وصل می كنند گفته می شود ) نام دارد در بدنمان جریان می یابد. با بالا رفتن سن توازن و قدرت این انرژی مختل می گردد . در نتیجه پوست صورت شل می شود و چروك می خورد و نقاط تیره ای بر روی پوست ظاهر می گردد .

 

هر پزشك متخصص طب سوزنی برای هر بیمار پروتكل خاصی  می سازد و دلایل نهفته بروز مشكل را مورد توجه قرار می دهد . با استفاده از طب سوزنی  جریان انرژی حیات در مریدین ها ، سفتی ماهیچه صورت و گردن كه موجب كاهش علائم پیری می گردد را بهبود می بخشیم . طب سوزنی روشی بدون درد و دارد برای كاهش علائم پیری می باشد .

 

 

جراحی زیبایی صورت مردان , هزینه جراحی لیفت صورت , کشیدن پوست صورت بدون عمل جراحی

 

آرام آكوپیان (Aram Akopyan ) ، گلندال ایالت كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012  

طب سوزنی برای تولید نتایج قابل اندازه گیری از مكانیسمی استفاده می كندكه میكرو تراما ( آسیب كم ) نامیده می شود .  این روش جایگزین ایمن و موثری برای روشهای درمانی تهاجمی چون بوتاكس و اعمال جراحی زیبایی می باشد و اغلب  به عنوان روشی مكمل در كنار دیگر تكنیكها مورد استفاده قرار می گیرد .  در مراكز كلینیكی سوزنها را به دو روش استفاده می كنند یا اینكه مستقیما ً آنها را وارد چروكها كرده و یا اینكه در نقاط مختلف عامل وارد می گردد .  میكرو تراما موجب شكل گیری كلاژن و الاستین می گردد . 

 

تونی كینگ (Tony King ) ، پورت چستر ایالت نیویورك ، 5 سپتامبر 2012 

انواع متعددی از طب سوزنی وجود دارد كه به بازسازی و شاداب شدن پوست صورت كمك می كند . من خود شخصا ًروش Mei Zen كه یك نوع لیفتینگ طب سوزنی نامیده می شود را ترجیح می دهم ، اگر چه این روش یك روش جراحی نیست و تكنیك هایش در Su Wen یك متن كهن می باشد ذكر می شود .

 

هر درمانی با یك دوره كامل طب سوزنی شروع می شود .  ارمغان درمان عدم توازن های موجود در بدن احیای سلامتی خواهد بود كه در صورت شما نمایان خواهد شد . در مرحله بعدی برای ترغیب بدن به تولید كلاژن و الاستین سوزنهای كوچك بصورت گروهی  وارد نقاط مخصوص طب سوزنی پوست صورت می كنیم . برای حفظ حداكثر كلاژن و الاستین می بایست بمدت 5 هفته  و هر هفته 2 جلسه این كار انجام می شود .

 

پس از طی این دوره بیشتر بیماران می فهمند كه خط های ریز موجود در صورتشان كاملا ً برطرف شده  است و عمق خطوط عمیق كمتر شده است و آنانی كه پوستهای ناصاف و برافروخته دارشتند پوستشان به حالت سالم و طبیعی خود برگشته و آنانی كه منافذ پوستشان باز شده بود  به سایز طبیعی خود باز گشته بود .

 

به دلیل افزایش گردش خون كل صورت شادابتر و سفت تر به نظر می رسد . البته همه این نتایج كاملا فردی بوده و هیچ روش پزشكی نمی تواند ضمانت 100 درصد بدهد اما من  با بیمارانم به نتایج خوبی رسیده ایم . هم چنین پروتكلی در مورد گردن و قسمت سرسینه وجود دارد اما ما بطور كلی با درمان قسمت صورت شروع می كنیم زیرا زمانی كه فقط صورت خوب می شود قسمت گردن و سر سینه هم تمایل دارد بهیبود یابد. 

 

سونگ سی . چو (Sung C. Cho ) ، ترانس ایالت كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 

قبل از ارائه توضیحی درباره طب سوزنی ترجیح می دهم درباره جریان انرژی حیاتی در بدن توضیح مختصری بدهم . بر طبق طب شرقی هر موجود زنده ای سرشار از انرژی به نام چی (Qi ) می باشند . چی از طریق راههای ویژه ای كه مریدیان در بدن جریان می یابد . می توان گفت یك فرد زمانی سالم است كه در بدنش هیچ مانعی برای جریان یافتن چی وجود نداشته باشد . زمانی كه این جریان متوقف می گردد بیمار می شویم . متخصصان طب سوزنی این موانع را پیدا كرده و با استفاده از طب سوزنی جریان چی را به حالت طبیعی خود بر می گردانند . زمانی كه سوزنهای كوچك را وارد نقاط مخصوص می كنیم مركز كنترل مغز ما تحریك می شود  و فرمان درمان مشكل را صادر می كند . 

 

آن مك كینی (Ann McKinney ) ، گروتون ایالت ماساچوست ، 5 سپتامبر 2012 

با استفاده از اصول طب چینی 2 راه برای لیفیتنگ و لایه برداری وجود دارد . یك را شامل استفاده از سوزنهای بسیار نازك  و استریل  و فرو كردن آنها در نقاط مخصوصی از صورت می باشد تا تولید كلاژن افزایش یابد و پوست را سفت نماید . روش دیگر كه هر از گاهی موجب  كبودی می گردد . در این روش با استفاده از روش ELR نورهای رنگی با جریان كم را بر روی نقاط فشار طب سوزنی تابانده می شود . 

 

آنجلیكا درام (Angelica Drum ) ، الدورادو هیلز ، كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 

روش جوان سازی طب سوزنی صورت تكنیكی است كه برای كمك به احیای پوست و تواناییهای مرمت سلولی كه با افزایش سن كاهش می یابد از  نقاط مخصوص طب سوزنی استفاده می كند . به منظور افزایش تاثیر این درمان می توان با روش درمانی  تابش نور رنگی با جریان كم تركیب گردد . 

 

ژاكلین ارسطو زاده (Jacklin Arastouzadeh ) ، بورلی هیلز ، كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012

زمانی كه جوان و سالم هستید درم به دلیل كیفیت الاستیك و محكمی دارد چروك نخواهد خورد . به خاطر وجود الاستین است كه پوست سالم و جوان می ماند . با افزایش سن  و یا دیگر شرایط دارویی درم یا همان زیر پوست شما  می تواند كلاژن  و در نتیجه الاستین از دست دهد در نتیجه پوست نازك می شود و برای انتقال رطوبت به اپیدرم دچار مشكل می گردد .

 

این كمبود رطوبت باعث می شود چربی موجود در لایه زیر جلدی شروع به كم شدن نماید  و در نتیجه اپیدرم یا همان پوست خارجی شل می گردد و چروكها هویدا می گردند . كاری كه یك متخصص طب سوزنی انجام می دهد این است كه جریان خون و اكسیژن را به آن منطقه هدایت می كند  و در جهت كمك به رفع چروكها رطوبت اپیدرم را افزایش می دهد . 

 

ژاكوب زونگ (Jacob Zong ) ، اوشن ساید نیویورك ، 5 سپتامبر 2012

متخصص طب سوزنی سوزنهای ظریفی را در پوست فرو می كند و بدین وسیله انرژی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد . متخصص طب سوزنی گردش خون و انرژی را در سر تا سر بدن افزایش می دهد و گیرنده های عصبی را تحریك می كند . با دستیابی به بعضی از این نقاط ، متخصص طب سوزنی با افزایش گردش خون در قسمت صورت به دنبال بهبود پوست ، با دفع مواد سمی به دنبال كاهش ورم  و با بهبود روند تولید كلاژن به دنبال افزایش سفتی ماهیچه های صورت  و انعطاف پذیری پوست می باشد .

 

بدین وسیله افراد احساس جوانی كرده و با تغییراتی در شكل و رنگ پوست خود مواجه می شوند . این روش از اعمال جحراحی زیبایی ایمن تر و ارزانتر و تقریبا ً بدون درد است  و هیچ اثر جانبی ندارد و خطر زشت  و بد تركیب شدن  آن كمتر است . بر خلاف اعمال جراحی كه مجبور به تحمل دوره ریكاوری طولانی مدت آن هستید طب سوزنی هیچ   آسیبی بعد از عملی ندارد .  با وجود اینكه با طب سوزنی نمی توان فرم بینی یا گونه را تغییر داد در كنار بهبود وضعیت سلامت عمومی  بدن احیاء ماندگارتری كه تا سالها در صورت نمایان خواهد بود را به همراه خواهد داشت  . 

 

سندی روت (Sandy Root ) ، نیویورك ، 5 سپتامبر 2012

فرو كردن سوزنهای ظریف مخصوص طب سوزنی كلاژن و الاستین بیشتر می شود و گردش خون در ناحیه صورت هم افزایش می باد . 

 

طب سوزنی برای چروک صورت , تاثیر طب سوزنی در چاقی صورت , تاثیر جراحی بینی بر صورت

كیم وندیور (Kim Vandeveer ) ، رانرت پارك كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012

طب سوزنی زیبایی یا جوان سازی پوست با آوردن انرژی چی  و خون به ناحیه چروك خورده  موجب بهبود می گردد . این روش یك روش غیر تهاجمی است و نه تنها به بهبود چروكها و خطوط صورت كمك می كند بلكه در همان حین به بهبود بنیان بدن كمك می كند . چروكهای دور چشم را برطرف می كند باعث بالا آمدن قسمت چانه می گردد و افتادگی پلك را بهبود می بخشد . صورت را قوام می بخشد وحمایتی كلی برای بدن فراهم می آورد . 

 

نعاندی پوجا – جوی (Naandi Puja –Joy ) پلی سانتون – كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی و طب چینی با حمایت از سلامت داخل بدن  و كار بر روی بافت و شرایط پوست را می توان  در جهت كاهش روند پیری  پوست بكار برد . همه رو.شهای طب سوزنی فزاینده هستند و علی الخصوص با طب سوزنی جوان سازی صورت مطابقت دارد . این جمله بدان مهناست كه به منظور دیدن بزرگترین نتایج 15 الی 15 دوره درمان با یك دوره طب سوزنی می توانید  منتظر پوستی نرمتر ، صافتر و براق تر  باشید . جوان سوزی و احیاء صورت با افزایش گردش خون در پوست توازن رطوبت در پوست را بهبود بخشد .

 

هم چنین طب سوزنی قوام ماهیچه ها را بهبود می بخشد  و حالا الاستیسته پوست را افزایش می دهد  و این كارها را با تحریك تولید كلاژن انجام می دهد . طب سوزنی پوست را سفت می كند و شل شدن پوست و پف دور چشم را كاهش می دهد .

 

تیرگی دور چشم را برطرف می كند و به رفع افتادگی پلك كمك می كند . خطوط ریز را برطرف نموده و خطوط عمیق را كم عمق تر می نماید . با افزایش گردش حاشیه ای رنگ صورت و درخشش آن را بهبود می بخشد . منافذ پوست را می بندد و نشانه های استرس بر روی صورت را كاهش می دهد  و روند پیری را كند می سازد . نتایج حاصله از طب سوزنی جوان سازی صورت شبیه نتیج اعمال جراحی نیستند بلكه بسیار ایمن تر بوده و چهره خیلی طبیعی تر خواهد بود اما ماندگاری تاثیرات آن به  ماندگاری تاثیرات اعمال جراحی  خواهد بود . 

 

كری كیتر (Cari Cater ) ، اسمیرنا – جورجیا ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی جوان سازی پوست روش درمانی موثر و غیر جراحی در جهت كاهش علائم پیری است .  این روش درمانی بر مبنای اصول طب سوزنی كه شامل وارد كردن سوزنهای نازك یك بار مصرف در قسمتهایی از پوست صورت و بدن كه لازم است  .

 

با فرو كردن سوزنها گردش خون موضعی در صورت افزایش می یابد و موجب تولید كلاژن می گردد كه خطوط را پر می كند و در جهت ایجاد چهره ای براق و سالم پوست را محكم می كند . پروسه معمول درمان شامل 10 الی 15 روش درمانی به هم پیوسته می باشد . 4تا 6 درمان اولیه می بایست هفته ای 2 بار انجام شود . پس از پروسه اولیه درمان به منظور حفظ تاثیرات حاصله جلسات نگهداری ماهانه و فصلی توصیه می گردد . 

 

روشهای روشن کردن پوست صورت , روشهای رفع کبودی صورت , لیفتینگ صورت با مواد طبیعی

 

ماریا آندینو (Maria Andino ) ، منطقه نو هو آرتس ، كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 

نسبت به اعمال جراحی زیبایی طب سوزنی جایگزین ملایم تر است  بنابراین  عواقب آن خیلی حاد نخواهد بود . سوزنهای ظریف مخصوص طب سوزنی در مناطق خاصی از صورت و بدن فرو برده می شود  و بدن را تحریك می كند تا احیاء و ریلكسیشن سلولها  را ارتقاء بخشد . هم چنین با استفاده از ماسكهای گیاهی و طب سوزنی صورت هم درمان می شود تا گردش لنفاوی بهبود یابد و قوام پوست و روشنی آن را افزایش دهد .  از آن جایی كه مهم ترین فاكتور در بروز پیری زودرس استرس می باشد طب سوزنی به موجب توانایی اش در برقراری مجدد توازن در بدن و كاهش استرس در داشتن ظاهری سالم تر را كمك شایانی خواهد كرد. 

 

تا – لی چانگ (Ta- Li Chang ) ، لا هاربا ، كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی جایگزین مناسبی برای لیفتینگ می باشد كه می تواند چروكها را كوچكتر كند و باعث شود پوست تان جوانتر به نظر آید .

 

هم چنین با برقراری هارمونی در بدن گردش خون را افزایش می دهد . اما نكته منفی طب سوزنی آن است كه به چندین دوره درمان نیاز دارد  و 3-1 دوره درمان جواب نمی دهد  و اثری موقتی خواهد داشت . در آغاز اگر  در طی 2 هفته هر بار 4-3 دوره درمانی را طی كنید بهتر جواب خواهید گرفت  و سپس به 2 بار در هفته كاهش دهید . افراد دارای پوست های نازك و شل دوره درمانیشان طولانی تر خواهد بود . شخصا ً توصیه می كنم  طب سوزنی را با دیگر درمانها از جمله  درمانهای گیاهی ، تغییر تغذیه  و ماساژ با روغنهای مخصوص تركیب نمایید . 

 

دونا كین (Donna Cain ) ،  نیو كنعان ، كانك تیكات ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی جایگزین بسیار عالی درمانهای اصلاحی اجزای صورت می باشد . طب سوزنی به 2 روش عمل می كند . روش اول بهبود گردش آزاد انرژی( چی ) در بدن می باشد . در طب چینی زیبایی ظاهر تنیجه سلامت داخلی است و تنها زمانی كه انرژی آزادانه در بدن شما جریان یابد ظاهر می تواند زیبا گردد . روش دومی كه طب سوزنی كار می كند این گونه است كه سوزنهای بسیار كوچكی در محل چروكهای صورت فرو برده می شود كه با افزایش جریان انرژی و خون به آن منطقه عمل می كند پس از گذراندن 10-8 دوره طب سوزنی منتظر نتایج شگفت انگیز آن باشید . به منظور حفظ نتایج توصیه می گردد ماهانه 1 بار طب سوزنی را تكرار نمایید . 

 

اد آلوارز (Ed Alvarez ) ، شیكاگو ، لینویز ، 5 سپتامبر 2012 

سوزنها در راستای چین و چروكهای پوست  و یا نقاط اتصال ماهیچه ای قرار داده می شود . این كار در جهت تحقق 2 هدف انجام می شود : 1 – رشد پوست جدید در آن منطقه . 2 – آزاد ساختن  تنش و سفتی ماهیچه ای در صورت . این كار جریان خون را افزایش می دهد و فعالیت سلولی را تجدید می كند  و موجب جوان شدن و احیاء صورت می گردد . 

اندرو رادر (Andrew Rader ) ، لاگونیتاس ، كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی گردش خون در قسمت صورت را افزایش می دهد  و هم چنین به ریلكسیشن ماهیچه كمك می كند و فشار عصبی و تنش را كاهش می دهد . همه این كارها به سرزندگی و جوانی قایفه اتان كمك می كند . طب سوزنی یك روش غیر تهاجمی و ایمن بوده و بدون  اینكه متحمل هیچ گونه آسیبی گردید می توانید آن را امتحان نموده تا ببینید چگونه عمل می كند . 

 

نیكول گارسیا (Nicole Garcia ) ، فورت لائودردال ، فلوریدا ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی جایگزین لیفیتینگ  نیست اما می تواند جایگزین ایمن ، طبیعی و موثری برای اعمال جراحی زیبایی و یا تزریق بوتاكس  باشد .

 

طب سوزنی زیبایی فرو كردن سوزنهایی ظریف و نازكتر از مو به داخل نقاط خاصی از صورت از جمله چروكها خواهد بود  . تاثیرات طب سوزنی شامل افزایش گردش خون در صورت است كه به بافتهای صورت اكسیژن رسانی می كند ، بهبود قوام ماهیچه ها و افزایش حالت كشسانی پوست می باشد .

 

طب سوزنی بر خلاف تزریق بوتاكس كه ماهیچه های صورت را فلج می كند ماهیچه ها را تقویت می كند علاوه بر این طب سوزنی كمك می كند بدن كلاژن بیشتری تولید نماید كه خطوط ریز و چروكها را پر می كند و به بهبود قوام كلی پوست كمك می كند . طب سوزنی یك روش جراحی یا تزریق مضر نیست بنابراین ماندگاری نتایج آن اندكی بیشتر خواهد بود . معمولا درمان 12-10 جلسه خواهد بود و  هم چنین بیشتر بیماران به بالا آوردن پیشانی و فك ، چهره ای بهتر و حسی بهتر توجه دارند . 

 

ریچارد كی (Richard Ki ) ، اورنج ، كالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 

طب سوزنی یك روش غیر جراحی برای تولید مجدد سلولهای پوست می باشد . بوسیله وارد كردن سوزنهایی ظریف در پوست ، پوست صورت تحریك می شود تا سلولهای جدیدی تولید نماید . در طول طب سوزنی زیبایی حدود 15-10 سوزن در صورت فرو برده می شود . 

 

كریستوفر سرل (Christopher Serrell ) ، وست مینستر ، كلورادو ، 5 سپتامبر 2012 

بله طب سوزنی با افزایش جریان خون و انرژی به صورت نتایج شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت .


 

 


ویدیو : طب سوزنی لیفتینگ صورت جایگزین روشهای جراحی ؟