طاهری: بحث استعفای باقری درست نیست : سرپرست باشگاه پرسپولیس به شایعه استعفای ...


سرپرست باشگاه پرسپولیس به شایعه استعفای مربی تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد. خبرگزاری فارس: علی‌اکبر طاهری در خصوص اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در کشور عمان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در این اردو وجود دارد و بازیکنان پرسپولیس طبق برنامه‌هایی که از قبل داشتیم کارهایشان پیش می رود. تا الان هم همان برنامه‌هایی که در نظر داشتیم انجام شده و در چند روز باقیمانده هم شرایط همین گونه خواهد بود.

وی درباره عقد قرارداد خواهرخواندگی بین باشگاه‌های پرسپولیس و العروبای عمان هم اظهار داشت: به هر حال طبق این قرارداد خواهرخواندگی همکاری‌های مشترکی از سوی دو طرف برنامه‌ریزی خواهد شد و این برنامه‌ها را پیش می‌بریم. باید از فرصت‌ها استفاده کرد و این موضوع می‌تواند زمینه‌های همکاری مشترک بیشتری شود. در زمینه باشگاهی همیشه این مسائل وجود دارد و هم ما باید بتوانیم از امکانات و شرایط این باشگاه استفاده کنیم و هم آنها از شرایط ما استفاده کنند.

طاهری درباره ادامه برنامه‌های ملاقاتش با مسئولان ورزشی کشور عمان هم افزود: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا احتمالا دیدارهایی با برخی مسئولان و مقامات ورزشی کشور عمان داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه استعفای کریم باقری از مربیگری تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: این مسئله را از شما می‌شنوم. بحث استعفای باقری اصلا درست نیست و از رسانه‌ها می‌خواهم به این مسائل نپردازند. ما که نمی‌توانیم هر روز دنبال این شایعات باشیم تا آنها را تکذیب کنیم.


ویدیو : طاهری: بحث استعفای باقری درست نیست