طالقانی: سعودی ها جوسازی می کنند : عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قطعا ...


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قطعا ادعای رسانه های سعودی بی پایه و اساس است. کاپ: کاظم طالقانی درباره اینکه رسانه های سعودی ادعا کرده اند به دلیل عدم صعود نمایندگان کشورمان به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه از ایران در این رقابت ها کسر شده و از سه و نیم به دو و نیم تقلیل پیدا می کند اظهار داشت: علاقه ای به مطالعه رسانه های عربی ندارم و این را می دانم که این رسانه ها با شرایط خاص و اهداف مدنظرشان مطالب خود را منتشر می کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر چنین ادعایی صحت داشته باشد که بعید به نظر می رسد بنابراین خود عربستان و استرالیا هم شامل این کسر سهمیه خواهند شد چون آنها هم نماینده ای در مرحله یک چهارم ندارند. نباید به این جوسازی ها توجه کرد. چون مشخص است منبع این اخبار کجاست.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می شود این هفته هیات رئیسه تشکیل جلسه خواهد داد گفت: تا این لحظه خبری در این باره به ما داده نشده ضمن اینکه اگر هم جلسه ای بخواهد برگزار شود باید عصر باشد تا ما بتوانیم بعد از نماز ظهر راهی تهران شویم و شب هم به اهواز برگردیم. از سه شنبه ماه رمضان شروع می شود و خروج از شهر اهواز باعث می شود تا نتوانیم روزه بگیریم.

طالقانی درباره نمایندگان خوزستان در لیگ برتر گفت: هر سه تیم مشغول یارگیری و عقد قراردادهای داخلی شان با بازیکنان هستند. اتفاق خوبی که رخ داده استفاده دو نماینده خوزستان از مربیان بومی است. حضور سعداوی در فولاد و پورموسوی در استقلال خوزستان نشان از اعتماد این دو باشگاه از مربیان بومی دارد. ما به عنوان هیات فوتبال هر کمکی از دست مان بر بیاید به نمایندگان استان خواهیم کرد.

وی همچنین درباره شرایط ورزشگاه تختی اهواز و اینکه آیا شرایط میزبانی مسابقات لیگ برتر را دارد توضیح داد: طبق دستور مسئولان استان پیش از هر چیز باید نواقص و مشکلات این ورزشگاه مرتفع شود. مسئولان شورای تامین گفته اند مادامی که این نواقص برطرف نشده مسابقات فوتبال در آن برگزار نشود. ما هم البته مشکلی از این نظر نداریم و می توانیم رقابت های نمایندگان استان را در ورزشگاه غدیر برگزار کنیم.


ویدیو : طالقانی: سعودی ها جوسازی می کنند