طالب‌لو و رحمتی واقعا آشتی کردند؟! : زمان بسیار کوتاهی از ذکر سلام و صلوات ...


زمان بسیار کوتاهی از ذکر سلام و صلوات برای آشتی کنان صوری رحمتی و طالب لو در تمرین استقلال نگذشته که برخورد سرد این دو در تمرینات نشان داد حب و بغض‌ها بیش از آن چیزی است که به تصویر کشیده شد. خبرگزاری ایسنا: زمان بسیار کوتاهی از ذکر سلام و صلوات برای آشتی کنان صوری رحمتی و طالب لو در تمرین استقلال نگذشته که برخورد سرد این دو در تمرینات نشان داد حب و بغض‌ها بیش از آن چیزی است که به تصویر کشیده شد. همگان می‌دانستند این دو مشکلات عدیده‌ و جدی با یکدیگر دارند. رحمتی با لباس شخصی به تمرین استقلال آمد و طالب‌لو در حال تمرین بود. آن‌ها را کشان کشان به سمت یکدیگر سوق دادند و به زحمت در آغوش یکدیگر بردند. تقابلی که در مقابل دوربین کاملا نشان دهنده حل نشدن واقعی مسائل میان این دو بود.

فصل نقل و انتقالات پانزدهمین دوره لیگ برتر فو‌تبا‌ل ایران برای استقلال در چارچوب دروازه بیش از هر پست دیگری با حاشیه همراه بوده است. حواشی که صحبت کردن و پرداختن به آن تنها به باز کردن زخمی کهنه در مورد رحمتی و طالب‌لو ختم می‌شود؛ دو د‌ر‌وازه‌بانی که کارشان چند سال قبل به جای باریک هم کشیده بود.

رحمتی و طالب لو علی‌رغم روبوسی تصنعی و قرار گرفتن در مقابل فلاش دوربین‌ها برای این که نشان دهند کدورتی بین‌شان نیست، اما نه با هم حرفی می‌زدند و نه کاری به کار یکدیگر داشتند تا جایی که با استناد به روزنامه‌ها تمرینات‌شان هم به صورت انفرادی برگزار می‌شد.

رحمتی از طالب‌لو و طالب‌لو از رحمتی دلخور بودند. طالب‌لو، عامل جدایی‌اش از استقلال و دعوت نشدنش به تیم ‌ملی را رحمتی می پنداشت، اما رحمتی شروط آمدن به استقلال را ماندن فروزان و طالب لو عنوان کرده بود. هر چند که باز هم با جدا شدن فروزان از جمع آبی پوشان نشان داده شد که این شروط چندان هم محکم نبوده است و حتی در صورت جدایی طالب لو هم اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

رحمتی و طالب‌لو هر کدام مصاحبه‌های جنجالی علیه یکدیگر انجام داده بود. یکی دیگری را به قرار دادن جادو در چارچوب دروازه و دیگری رقیبش را به داشتن حوله‌ای با محتویات خاص در میان تورهای کنار تیرک متهم کرده بود.

سرنوشت طالب‌لو و رحمتی از یکدیگر دور افتاد، یکی به شاهین بوشهر و راه‌آهن و دیگری به پیکان رسید، اما طالب‌لو فصل قبل با حضور قلعه‌نویی مجدد به استقلال بازگشت هر چند نه چندان آماده و در اکثر بازی‌ها د‌ر‌وازه‌بان دوم استقلال و جانشین فروزانی بود که عملکرد قابل قبولی در استقلال نداشت.

رحمتی هر چند در تیم قلعه‌نویی به دلیل وجود مشکلات میان این دو جایی نداشت اما بازگشت مظلومی به عنوان سرمربی استقلال جاده حضور در میان آبی‌پوشان را برای رحمتی هموار کرد.

در هر حال زمان زیادی از حضور مجدد این دو د‌ر‌وازه‌بان در کنار یکدیگر نگذشته که گویا نزدیکان فو‌تبا‌لی این دو هم متوجه وجود مشکلات حل نشده بین رحمتی و طالب لو شدند تا این که شب گذشته در محفلی دوستانه در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به گفته طالب‌لو و به خاطر ضربه نخوردن به استقلال تصمیم بگیرند به عقب باز نگردند و مشکلات را حل کنند.

باید منتظر ماند و دید آیا مجموعه مدیریتی در باشگاه استقلال اعم از سرمربی تا سایر نزدیکان به رحمتی و طالب‌لو مشکلات واقعی پیش آمده در فصول گذشته بین این دو را حل خواهند کرد یا با گذشت زمان از پرده جدیدی از اختلاف و چالش رونمایی خواهد شد.

فعلا که مظلومی امروز در مصاحبه‌اش قول داده دیگر در استقلال خبری از آشتی نخواهد بود. پرویز مظلومی این جَنَم مدیریتی را ثابت خواهد کرد؟


ویدیو : طالب‌لو و رحمتی واقعا آشتی کردند؟!