طارمی نباید به عربستان برود! : پرسپولیس از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا به ...


پرسپولیس از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا به دور بعدی صعود کرد اما باید برای بازی بعدی خود به عربستان سفر کند و این، خبر خوبی برای ستاره جوان پرسپولیس نیست. خبر ورزشی: پرسپولیس از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا به دور بعدی صعود کرد اما باید برای بازی بعدی خود به عربستان سفر کند و این، خبر خوبی برای ستاره جوان پرسپولیس نیست؛ مهدی طارمی که به تنهایی، هر خط دفاعی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

طارمی توانایی‌های استثنایی در بازی روی زمین و هوا دارد و تكنیكش ناب و مخصوص جنوبی‌هاست. قضیه عدم دلخوشی طارمی برای تقابل با نماینده عربستانی نیز جالب توجه است. او در دیدار مقابل النصر عربستان در ورزشگاه آزادی وقتی آن گل زیبا را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند، یك شادی گل مهم داشت به این معنا كه سر تیم عربستانی را بریده است! از همان زمان به بعد، مسئولان فوتبال عربستان بارها اعلام كردند انتقام این كار را از طارمی می‌گیرند و حالا انگار زمان آن برای مسئولان عربستانی رسیده است چون كری‌خوانی‌های‌شان مشخصاً به همین مسئله اشاره دارد.

به همین علت، مشكل بزرگی برای ستاره جوان پرسپولیس به وجود آمده و او نباید به عربستان برای تقابل با باشگاه الهلال برود. پرسپولیس برای دور بعد باید مقابل الهلال عربستان به میدان برود. با توجه به اتفاقاتی كه در تهران و روز بازی با النصر عربستان رخ داد، بهتر است طارمی به این كشور نرود. البته پرسپولیس برای صعود به دور بعدی نیاز دارد كه در بازی رفت، الهلال را شكست دهد و كار را در تهران برای صعود تمام كند.


ویدیو : طارمی نباید به عربستان برود!