طارمی محبوب‌ترین پرسپولیسی اینستاگرام : بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشترک صفحه‌های ...


بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشترک صفحه‌های شخصی‌شان در اینستاگرام را به خاطر اهانت به مهدی طارمی و یکی دو بازیکن دیگر بعد از بازی با نفت بستند تا ارتباط مستقیم شان با هواداران خود طی دو روز گذشته از این طریق متوقف شود. ایران ورزشی: بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشترک صفحه‌های شخصی‌شان در اینستاگرام را به خاطر اهانت به مهدی طارمی و یکی دو بازیکن دیگر بعد از بازی با نفت بستند تا ارتباط مستقیم شان با هواداران خود طی دو روز گذشته از این طریق متوقف شود.

با این حال نکته جالب ماجرا این است که بازیکنان پرسپولیس که بسیاری از آنها قبل از حضور در این تیم مهره‌هایی گمنام یا کمتر شناخته شده به حساب می‌آمدند با این کار، خودشان را از تعداد زیادی اظهارنظر و لایک محروم کرده‌اند و با در نظر گرفتن اینکه اینستاگرام تنــــها راه ارتباط آنها با هواداران بوده به نظر می‌رسد این تحریم به زودی پایان یابد.

اما آمار حضور بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام جالب است. تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس در این شبکه اجتماعی صفحه دارند که البته صفحات متعلق به یکی دو نفر ظاهرا ساختگی و تقلبی است و سه چهار بازیکن هم با وجود داشتن صفحه در این شبکه اصلا فعال نیستند. سه بازیکن خارجی پرسپولیس هم در این شبکه فعالیت آنچنانی ندارند و حتی در مورد یکی از آنها به نظر نمی‌رسد صفحه واقعی و متعلق به خودش باشد.

با این حال بررسی آمار تعقیب کننده‌های این بازیکنان هم می‌تواند آمار محبوب‌ترین پرسپولیسی‌ها را در اینستاگرام مشخص کند هم اینکه نشان دهد بازیکنان پرسپولیس با بستن صفحه‌های خود چند صد هزار هوادار را از دست داده‌اند.

مهدی طارمی: محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس جدا از برخی هم تیمی‌هایش، محسن افشانی و حسین سلیمانی دو بازیگری که دوستش به حساب می‌آیند را تعقیب می‌کند. چند پیج هواداری و سردار آزمون هم در لیست فالووینگ‌های او هستند.

محسن بنگر: دومین چهره محبوب هواداران ایسنتاگرامی هر چه بازیکن مازنی در لیگ برتر است را تعقیب می‌کند. حامد شیری، حامد فلاح‌زاده، مهرداد اولادی، مسعود حق‌جو، شجاع خلیل‌زاده، میرهانی هاشمی و بعضی از پرسپولیسی‌ها در لیست محبوب‌های بنگر هستند. علاوه بر این پروین، باقری و خلیلی هم در فالووینگ‌های او جای می‌گیرند. همبازیان قدیمی مثل هادی عقیلی را هم می‌توان به این لیست اضافه کرد. سردار آزمون، حبیب کاشانی، رضا نوروزی، متخصص تتو، امیر تتلو، موسسه خیریه محک و ساعت فروشی خود بنگر هم در این فهرست دیده می‌شوند.

امید عالیشاه: او هم مثل بنگر مازنی‌هایی مثل میرهانی، حق جو و همبازیان سابق مثل مهدی زارعی و قاسم دهنوی را تعقیب می‌کند. سعید لطفی، هانی نوروزی، مدیر روابط عمومی و حتی ماساژور پرسپولیس در لیست اندک تعقیبگرهای عالیشاه هستند. ایگور پانادیچ مربی گلرهای پرسپولیس را هم باید به این فهرست اضافه کنید اما شاخص‌ترین چهره محبوب عالیشاه، کریستیانو رونالدو است.

سوشا مکانی: از آنجا که سوشا یک ملی‌پوش است باید نام دن گاسپار مربی گلرهای تیم ملی را در فهرست فالووینگ‌های او ببینیم. برادران پانادیچ، حسین هدایتی، افشین پیروانی و کاوه رضایی به علاوه برخی همبازیانش در پرسپولیس در فهرست چهره‌های محبوب او هستند. سوشا دو دونده بانو به نام‌های الناز کمپانی و نیایش مصدقی را هم تعقیب می‌کند.

محسن مســلمان: برخلاف تعداد تعقیب کننده‌هایش افراد بسیار کمی را دنبال می‌کند. در لیست فالووینگ‌های او تنها چند همبازی و چند دوست صمیمی دیده می‌شوند.

احمد نوراللهی: شماره 8 ششمین محبوب اینستاگرامی هواداران است. نوراللهی که علاقه زیادی به استیون جرارد و رونالدینیو دارد صفحه‌های آنها را تعقیب می‌کند. به غیر از چند پرسپولیسی، همبازیانش در تیم امید مثل علی کریمی، بهنام برزای، روزبه چشمی، احسان پهلوان، یوسف وکیا و... هم در لیست محبوب‌های او هستند. هادی رکابی، کریم باقری، فرناندو گابریل و علی کریمی محبوب هم در لیست او هستند. حسین سلیمانی بازیگر هم دوست نوراللهی به حساب می‌آید.

رامیــن رضاییـان: ملی‌پوش پرسپولیس به شکلی باور نکردنی تمام پیج‌های هواداری خودش که شاید به بیست عدد برسد را تعقیب می‌کند. سردار آزمون، بهادر عبدی، دکتر شهاب، سعید عزت الهی، شیث رضایی و علی کریمی هم در لیست محبوب‌های او هستند ضمن اینکه رضاییان از بین همبازیانش فقط طارمی را دنبال می‌کند!

فرشاد احمدزاده: در فهرست دوستان او رفقای خوش تیپش حسابی توی چشم هستند. اما در بین چهره‌های فوتبالی غیر از چند بازیکن پرسپولیس همبازیان سابقش در تراکتورسازی از جمله مسعود ابراهیمی‌زاده، شاهین ثاقبی، مهدی کریمیان، میرهانی هاشمی، شجاع خلیل زاده، نوید خوش هوا و مهرداد بایرامی هم حضور دارند. غیر از این ایگور پانادیچ، مرتضی تبریزی، ولاتکو گروزدانوفسکی و موسسه خیریه محک هم در لیست فالووینگ‌های احمدزاده دیده می‌شوند.

مهرداد کفشــگری: بیشترین فالووینگ را در بین پرسپولیسی‌ها دارد و چهره‌های فوتبالی از تیم‌های متفاوت در لیست او دیده می‌شود. کلی بازیکن مازندرانی و پرسپولیسی در لیست او هستند به علاوه چهره‌هایی مثل علی کریمی، جواد نکونام، مجتبی محرمی، یحیی گل محمدی و.... از بین بازیکنان لیگ برتری نفراتی مثل خلعتبری، میرهانی، عشوری، لطفی، پورقاز، بارانی، عقیلی، کریمی سپاهان، شهاب کرمی، شجاع، رضا نوروزی، کاوه رضایی، حق جو و ملی‌پوشانی مثل آزمون، انصاری‌فرد، حاجی‌صفی، پورعلی گنجی و کاوه رضایی دیده می‌شوند. همبازیان سابقش مثل بهادر عبدی، مهدی زارعی، پیام صادقیان و فن‌پیج‌های هواداری در لیست فالووینگ‌های وی دیده می‌شوند. در بین غیرفوتبالی‌ها پرویز پرستویی، حسین سلیمانی و متخصص تتو، پسر گل‌محمدی، شهرام محمودی، علی کاظمی به علاوه صفحه آرتاشهر زادگاه او در لیست فالووینگ‌هایش هستند.

علیرضا نورمحمدی: کاپیتان پرسپولیس که یکی دو ماه قبل صفحه ایسنتاگرامش را راه انداخت فعلا در رتبه دهم لیست قرار دارد. نورمحمدی چهره‌هایی مثل علی و فرشید کریمی، هدایتی، ماهینی، انصاریان، آزمون، بادامکی و... را دنبال می‌کند اما جالب آنجا است که او یک تتوکار به علاوه صفحه‌های هواداری، آنتی کیسه و یوسف کرمی تکواندوکار را هم تعقیب می‌کند.

علی علیپور: مهاجم جوان پرسپولیس که خیلی خوب برای خودش هوادار دست و پا کرده  غیر از برخی از همبازیانش  و چند همبازی سابقش در راه آهن  کریستیانو رونالدو و پیج های برندهای معروف ورزشی  را دنبال می کند.

کمال کامیابــی‌نیا: کامیابی نیا ملی‌پوشانی مثل آزمون،، عزت‌اللهی، انصاری‌فرد و چهره‌هایی مثل میناوند، گل محمدی و رونالدو را تعقیب می‌کند. همچنین به غیر از چند پرسپولیسی همبازیان سابقش مثل بیرانوند، حسین ابراهیمی، حمدی‌نژاد، رضایی و... هم در فهرست فالووینگ‌های او هستند.

میلاد کمندانی: به غیر از چند همبازی جوان بیشتر بازیکنان گمنام و جوان در لیست فالووینگ‌هایش هستند. چشمی، پهلوان، دغاغله و اسماعیل‌زاده مهم‌ترین فالووینگ‌هایش هستند.

وحید حیدریه: چند بازیکن تیم ملی المپیک مثل علی کریمی، برزای، چشمی، ثاقبی، میلاد محمدی و محمد دانشگر را تعقیب می‌کند. همبازیان سابقش در پیکان مثل یزدانی و بارانی هم در فهرست فالووینگ‌هایش هستند. از بین فوتبالیست‌ها پورعلی گنجی، کاوه رضایی و برجلو جزو دوستانش هستند اما او حمیده عباسعلی قهرمان کاراته بانوان را هم دنبال می‌کند.

مرتضی قدیـمی‌پور: گلر سوم پرسپولیس با یک بازی برای این تیم 24 هزار تعقیب کننده در اینستاگرام دارد. قدیمی‌پور اما فقط 6 نفر را تعقیب می‌کند که دو تا از آنها صادقی و سوشا دیگر گلرهای پرسپولیس و دیگری مربی‌اش ایگور پانادیچ هستند.

محمـد رحمتی: در کمال تعجب بیش از 18 هزار تعقیب کننده دارد در حالی که بسیاری از هواداران پرسپولیس او را نمی‌شناسند و روی نیمکت هم این هافبک جوان را ندیده‌اند. رحمتی به غیر از چند هم‌تیمی، مربیان سابق تیم امید پرسپولیس، حمید مطهری و مجید نائینی به علاوه یکسری بازیکن جوان گمنام و پیج‌های هواداری را دنبال می‌کند.

بابک حاتمی: اطمینان نداریم که صفحه متعلق به خودش باشد یا اگر هم باشد مدتی طولانی است که رهایش کرده است. در بین تعقیب‌کننده‌های او نام همبازیان سابقش در سایپا از شکوری گرفته تا شهباززاده، صادقی و میداودی دیده می‌شود. بازیکنانی مثل عشوری، دغاغله، محمد برجلو، انصاریان، میلاد نوری، مهرداد بایرامی، شهرام گودرزی، بهشاد یاورزاده و وریا غفوری که با برخی‌شان در شهرداری تبریز همبازی بود هم در لیست این بازیکن هستند. علی کریمی و حسین هدایتی هم مشهور‌ترین فالووینگ‌هایش هستند.

محمد انصاری: بیشتر پست‌های او مذهبی است. انصاری به غیر از چند همبازی و نفراتی مثل میناوند و هانی نوروزی همبازیان و مربی سابقش در فجر مثل داریوش شجاعیان، سیامک کوهنورد و وحید رضایی را دنبال می‌کند.

سید علی فاطمی: مهاجم جوان پرسپولیس که در خانه سابق نیلسون زندگی می‌کند به غیر از رونالدو، باقری، بنگر و انصاری فن پیج خودش(!) را دنبال می‌کند.

مایکل اومانیا: مدافع کاستاریکایی پرسپولیس صفحه اینستاگرامش را کاملا خصوصی کرده است.

ایمــان صـادقی:
دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس هم با اعلام اینکه ازدواج کرده صفحه‌اش را خصوصی کرده است.

لوکا ماریچ: مطمئن نیستیم این صفحه متعلق به خود ماریچ باشد اما کروات‌هایی مثل ایوان پریشیچ، ماندژوکیچ، آلن هلیلووچ و البته بازیکن بوسنیایی سابق مس سمیر بکریچ در لیست فالووینگ‌های او هستند. جدا از صفحه فوتبال کرواسی و زودراکو مامیچ مربی کروات حضور چهره‌هایی مثل محرمی و عابدزاده در فهرست فالووینگ‌های ماریچ عجیب است. رئال مادرید و تونی کروس هم در این فهرست جای می‌گیرند.

رضا خالقی‌فر: از تعلق این صفحه به خالقی فر هم مطمئن نیستیم اما این هافبک مازنی نفراتی مثل فرهاد کاظمی، شجاع خلیل‌زاده، طارمی، علیپور، ماهینی، عشوری، رفیعی، بارانی و محبوب مجاز را دنبال می‌کند.

جــری بنگستون: صفحه بنگستون به نوعی بسته شده و قابل رویت نیست اما در یکی از صفحه‌های مجازی‌اش چند فالووینگ هندوراسی دارد.

محبوب ترین پیج های اینستاگرام , معرفی محبوب ترین فرد اینستاگرام در سال 2016 , محبوب ترین فرد اینستاگرام

5 بازیکن پرسپولیس اینستاگرام‌شان را نبسته‌اند

5 بازیکن پرسپولیس در کمپین بستن صفحه‌های اینستاگرام علیه هواداران شرکت نکرده‌اند یا اصلا از این موضوع بی‌خبر هستند. جری بنگستون، محمد انصاری، سید علی فاطمی، لوکا ماریچ و بابک حاتمی این 5 بازیکن هستند که یا توی باغ نیستند یا از سوی همبازیانشان به این کمپین دعوت نشده‌اند. البته در مورد صحت صفحه‌های مربوط به حاتمی و ماریچ شبهاتی وجود دارد و شاید اصلا متعلق به خودشان نباشد.


ویدیو : طارمی محبوب‌ترین پرسپولیسی اینستاگرام