طارمی: امیدوارم جشن صعود بگیریم : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم با ...


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم با برد مقابل بنیادکار و مقابل هواداران‌مان بتوانیم صعود از این مرحله در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیریم. خبرگزاری فارس: مهدی طارمی در خصوص بازی با پیکان و گل 3 امتیازی خود اظهار داشت:چاره‌ای جز برد نداشتیم و بچه ها همه زحمت کشیدند و توانستیم موفق شویم. گل من حاصل تلاش همه همبازیانم بود و خوشحالم که این بار گلم با سه امتیاز همراه شد.

او در مورد غیبت بنگر و نورمحمدی مدافعان میانی پرسپولیس در بازی آینده گفت: کادر فنی قطعا برای این موضوع راه حلی دارد. خود من بارها دفاع میانی بازی کرده ام و اگر لازم باشد حاضرم برای کمک به تیمم در این منطقه هم به میدان بروم. امیدوارم در بازی با بنیادکار همه نفرات‌مان را در اختیار داشته باشیم.

طارمی در خصوص بازی با بنیاد کار تصریح کرد:اگر چه حریف هیچ امیدی برای صعود ندارد اما برای دفاع از اعتبار خود به تهران می آید و نداشتن دغدغه کار را برای‌شان راحت تر کرده و می توانند برای ما دردسر ساز شوند.‌امیدوارم با حضور پررنگ هوادارانی که این فصل با وجود نتایج نامطلوب تنهایمان نگذاشته اند بتوانیم جشن صعود بگیریم.

وی در مورد بخشش کارت زردی که در بازی با سپاهان دریافت کرده بود یادآور شد: اینگونه مسائل بیرون از زمین فوتبال را وکیلم انجام می دهد و من ذهنم را درگیر چنین مسائلی نمی کنم. همین که دنبال این کار رفت و توانست کارت زرد مرا باطل کند ممنونم و این باعث شده تا در آستانه دربی استرس محرومیت نداشته باشم.

مهاجم فصل قبل ایرانجوان در مورد پیشنهاداتی که اخیرا دریافت کرده هم گفت:این هم جزء مواردی است که الان نباید به آنها فکر کنم و همه این مسائل را به وکیلم سپرده‌ام. تا جایی که خبر دارم علاوه بر پیشنهادات قبلی باشگاه القادسیه کویت مجددا پیشنهاد داده و یک باشگاه ترکیه ای هم تماس هایی داشته اما فعلا باید همه حواسم به بازی های باقی‌مانده باشد و ذهنم را درگیر این چیزها نمی‌کنم.

طارمی در مورد اینکه آیا احتمال می دهد در فهرست جدید سرمربی تیم ملی باشد یا خیر اظهار داشت:من وظیفه ام این است که بازی های خوبی انجام دهم و بقیه موارد به من ارتباطی ندارد. باشم یا نباشم، موفقیت تیم ملی را موفقیت خودم می دانم.

وی در مورد دیدار اخیرش با علی دایی تصریح کرد:در یک مهد کودک در سعادت آباد دعوت بودیم که علی آقا هم آمد و مدت‌ها بود او را ندیده بودم. از دیدنش خیلی خوشحال شدم .احمد (نوراللهی) هم بود که علی آقا یک شاخه گل که به خودش داده بودند را به احمد داد و به شوخی به او گفت: احمد من به چلسی گل زدم اینقدر ندویدم و خوشحالی نکردم تو بعد از گلزنی به سایپا ده بار مثل دونده‌های دو با مانع فقط از روی تابلوها پریدی! پس این گل تقدیم به تو دونده عزیز(خنده)! حرف علی آقا به احمد واقعا خنده‌دار بود و کلی خندیدیم! در هر حال واقعا دیدن علی آقا برایم خوشحال کننده بود.

طارمی در مورد حضور در مراسم تشییع حجت الله خطیب و دیدار با علی پروین و مایلی کهن هم گفت: به عنوان یک پرسپولیسی وظیفه‌ام بود در آن مراسم شرکت کنم.علی آقا و حاجی (مایلی کهن) را هم دیدم و آنها هم به من بابت بازی هایم تبریک گفتند و هم روی دوری از حاشیه تاکید داشتند که توصیه های‌شان را به دیده منت می‌پذیرم و انجام می‌دهم.

او در مورد مزایده باشگاه هم اظهار داشت: از این مسائل هیچ سررشته ای ندارم. امیدوارم نتیجه همه این اتفاقات خوشحالی هواداران باشد.

طارمی در پایان درباره تصمیم جدید خودش هم گفت: باید چهلمین روز پرواز ابدی دو خبرنگار عزیزی که در سانحه هواپیما در آلپ از بین ما رفتند را تسلیت بگویم و  بعد هم باید یک عذرخواهی از همه دوستان و اهالی رسانه داشته باشم. به خاطر تمرکز بیشتر در بازی های باقی‌مانده خودم را ممنوع المصاحبه کرده‌ام و اگر از امروز پاسخگوی تماس ها نیستم به همین خاطر است. دوستان خبرنگار قطعا این موضوع را درک می کنند و در پایان لیگ در خدمت آن‌ها خواهم بود.


ویدیو : طارمی: امیدوارم جشن صعود بگیریم