طائب: احمدی‌نژاد فکر می‌کند که مشایی نیروی امام زمان(عج) است :         طائب ...



 

 

 

استقبال سرد از احمدی‌نژاد در حرم امام , احمدی نژاد , امام زمان

 

طائب گفت: هرکس از جریان انحرافی انتقاد کند فورا" برکنار می‌شود و به دنبال این هستند که مجلس خوب و درستی تشکیل نشود.

حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه شنبه در نشست آموزشی طرح هادیان بصیر ویژه معلمان و مدیران شهرستان ساری و میاندرود و بخش‌های مرکز مازندران به بحث در مورد بیداری اسلامی پرداخت و ابراز داشت: قبل از انقلاب اسلامی مردم کشور شیعه را به درستی نمی‌شناختند، حضرت امام شاخص‌های اسلام ناب را برافراشت و شیعه ناب را به مردم معرفی کرد.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب در دنیا پرچم ظلم لیبرالیسم داعیه‌دار عدالت بود، مارکسیسم و سوسیالیزم نیز مکتب عدالت محسوب می‌شدند.

به نقل از فارس، طائب با بیان اینکه هر کشور تغییر جایگاه داد و از لیبرالیسم به سوسیالیزم و کمونیسم تبدیل شد کودتا به همراه داشت، تصریح کرد: در جهان پرچم سومی غیر از عدالت سرمایه‌داری و لیبرالیسم نبود با دو مکتب علوم انسانی سوسیالیسمی تعریف می‌شد.

وی بیان داشت:حضرت امام راحل به عنوان شاخص‌های عدالت پرچم سومی را برافراشت و شاخص‌های عدالت اسلام را در سال 41 معرفی کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مخالفان پرچم اسلامی مبادا رشد یافتگان این مکتب موجب سرنگونی نظام سرمایه‌داری شوند، اظهار داشت: مخالفان نظام اسلامی از ترس اینکه مکتب اسلامی به عنوان فرهنگ در بین مردم رشد نکند امام راحل را حبس کردند.

وی افزود: بعد از 15 سال انقلاب اسلامی پیروز شد و امام راحل فرمودند:«انقلاب اسلامی را به جهان صادر و به دست صاحبش واگذار خواهیم کرد تا پرچم عدالت‌خواهی در جامعه برافراشته شو» و ما نیز در سال‌های انقلاب مقدمه‌ساز انقلاب ولی عصر خواهیم بود.

طائب درباره بیداری اسلامی اظهار داشت: در سال 70 بعد از حج خونین، برخورد عربستان نسبت به ایران تغییر کرد، این مسئله شاخص صدور انقلاب از سوی امام راحل به تمام جهان بود و شامل مسلمان و غیر مسلمان می‌شد که گفتمان اسلام را در کشورها اجرایی کند.

وی با تاکید بر اینکه جریان بیداری اسلامی در جهان نباید خاموش شود، متذکر شد: مکتب علوم انسانی در دنیا سرمایه‌داری است باید بر پایه اسلام شکل گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه دلیل شکست اقتصادی آمریکا را وجود رقبای این کشور دانست و گفت: استقلال و تولید داخلی کشورها موجب شد تا واردات کمتری از سوی آمریکا صورت گیرد و این امر موجب بدهکاری 16 هزار میلیارد دلاری آمریکا شد.

وی با اعلام اینکه فرایند فروپاشی آمریکا فراهم شده است، اظهار داشت: بیداری در جهان ایجاد شد که هم اکنون آمریکا مانند شوروی در مرحله فروپاشی قرار گرفته است.

طائب با بیان اینکه چین سالانه 400 میلیارد دلار به آمریکا صادرات دارد، افزود: فروپاشی آمریکا فروپاشی چین را به دنبال خواهد داشت.

وی در بخشی از سخنانش زمینه گسترش بیداری اسلامی را در کشور مجلس نهم دانست و گفت: مجلس نهم با وضع برخی قوانین و با از بین بردن قانون‌های بازدارنده برای بیداری اسلامی راهگشا باشد.

وی در جمع معلمان به جریان انحرافی در دولت پرداخت و گفت: مواضع لیدر جریان انحرافی در دولت واضح است و در کشور کسی جز رئیس جمهور او را قبول ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مشایی نیامده تا مورد قبول کسی باشد بلکه آمده تا نظام جمهوری اسلامی را تخریب کند، گفت: متاسفانه احمدی‌نژاد فکر می‌کند این فرد نیروی امام زمان(عج) است.

وی با طرح سوالی که چرا احمدی‌نژاد محمدباقر لنکرانی، فتاح و صفار هرندی را برکنار کرد، افزود: رئیس جمهور حتی داوود احمدی‌نژاد مسئول بازرسی ریاست جمهوری را نیز به علت انتقاد از جریان انحرافی کنار زد، یعنی هرکس از این جریان انتقاد کند خیلی زود برکنار می‌شود.

وی ادامه داد: به تدریج نیروهایی که اطراف رئیس جمهور بودند در حال جداشدن از او هستند، حتی رحیمی معاون اول سابق رئیس جمهور که علامت سوال بزرگی در مقابلش ایجاد شده است نیز جزو این افراد است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شکل‌گیری جریان انحرافی در کشور خاطرنشان کرد: آقایان بازی راه انداخته‌اند، می‌گویند جریان انحرافی در حالی‌که خودشان با انحراف بوده‌اند.

طائب با اشاره به اینکه هدف از این جریان راه انداختن‌ها جلوگیری از ورود افراد به عرصه انتخابات است، یادآور شد: لیدر جریان انحرافی در دولت نمی‌‌خواهد مجلسی خوب و درست تشکیل شود.

وی افزود: مجلس آینده از حساسیت خاصی برخوردار است و اینکه چه کسانی باید به این عرصه ورود پیدا کند بسیار حائز اهمیت است.

طائب با تاکید براینکه به زودی ماهیت چپ، راست و اصلاح طلب برای مردم اثبات می‌شود، ابراز داشت: در پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در سیستم بانکی کشور پروژه‌ای با هدف آلوده‌سازی و سرنگون‌سازی طراحی شده بود که پای خیلی‌ها را قبل از اینکه متوجه شوند به این پروژه کشانده است.../انتخاب


ویدیو : طائب: احمدی‌نژاد فکر می‌کند که مشایی نیروی امام زمان(عج) است