ضرورت ارتقاء ‌مبادلات تجاري :     در ديدار روساي جمهور ايران و الجزاير تاكيد ...



 

ضرورت , مبادلات ارزی آنلاین , ضرورت مراقبت از دندان کودکان

 

در ديدار روساي جمهور ايران و الجزاير تاكيد شد؛

ضرورت ارتقاء ‌مبادلات تجاري متناسب با سطح روابط سياسي دو كشور


علت شكست سلطه‌گران اين ‌است كه همچنان قصد دارند با روحيه استكباري و توسل به زور و اسلحه اهداف خود را پيش ببرند درحالي‌كه امروز ديگر دوران چنين رفتارهايي به پايان رسيده است.

روساي جمهور ايران و الجزاير درباره روابط دوجانبه و آخرين وضعيت منطقه و جهان اسلام به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ايلنا، محمود احمدي نژاد در ديدار عبدالعزيز بوتفليقه گفت:حضور الجزاير در اجلاس سران گروه 15 بسيار پرمعنا و با اهميت بود و دنيا پيام اين حضور‌را دريافت كرد.
رييس‌جمهور با تاكيد بر ضرورت تقويت و تحكيم هر‌چه بيشتر مناسبات ايران و الجزاير در همه زمينه‌ها ،اظهار داشت: ارتقاي سطح مناسبات دو‌جانبه و افزايش هماهنگي‌هاي دو كشور در عرصه‌هاي بين‌المللي به نفع دوملت و ملت‌هاي مستقل است.

احمدي‌نژاد افزود: ايران و الجزاير همواره در كنار هم خواهند بود و آينده روشن متعلق به ملت‌هاي عدالت جو و آزاديخواه است.

رييس‌جمهور همچنين با اشاره به اينكه اشغالگران و سلطه‌طلبان به بن بست رسيده‌اند، گفت: علت شكست آنان بخاطر اين ‌است كه همچنان قصد دارند با روحيه استكباري و توسل به زور و اسلحه اهداف خود را پيش ببرند درحالي‌كه امروز ديگر دوران چنين رفتارهايي به پايان رسيده است.

عبدالعزيز بوتفليقه رييس‌جمهور الجزاير نيز در اين ديدار با بيان اينكه اجلاس گروه 15درتهران روند مثبت و سازنده اي داشت ، گفت:در شرايط كنوني جهان‌، بايد اهتمام زيادي براي فعال شدن اين گروه داشته باشيم .

وي در ادامه استفاده از ظرفيت‌هاي دو كشور را براي افزايش روابط اقتصادي مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: ضرورت دارد روابط و ‌مبادلات تجاري و اقتصادي خود را متناسب با سطح روابط سياسي ارتقا دهيم .

رييس‌جمهور الجزاير همچنين با اشاره به جايگاه و اهميت ايران در منطقه و جهان اسلام گفت: ايران‌ نقش مهم و تعيين كننده‌اي در امنيت و ثبات منطقه دارد...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : ضرورت ارتقاء ‌مبادلات تجاري