ضرب و شتم شدید مرد متجاوز +عکس : مادری که مردی را بخاطر تجاوز به دختر 13 ساله ...


مادری که مردی را بخاطر تجاوز به دختر 13 ساله اش با چوب کتک زده، حالا به این دلیل که اجرای قانون را خودش به عهده گرفته ممکن است به دادگاه اظهار شود!      
پادشا: مادری که مردی را بخاطر تجاوز به دختر 13 ساله اش با چوب کتک زده، حالا به این دلیل که اجرای قانون را خودش به عهده گرفته ممکن است به دادگاه اظهار شود!

به گزارش پادشا به نقل از dailymail؛ ویدئویی که نشان می دهد در دهکده ای در شمال شرقی مالزی، زنی دستان مرد 28 ساله ای را بسته و در حال زدن او با چوب است، در کل فضای اینترنت پخش شده و بینندگان را از اجرای مجازات روی این متجاوز توسط این زن نترس، به تحسین واداشته است. 

شدت جراحات این مرد که از ناحیه باسن با شاخه درختی به سختی کتک خورده است، به حدی بود که او را برای درمان به بیمارستان رساندند. جالب اینجاست که اگر در دادگاه محرز شود که این مرد به دختر 13 ساله تجاوز کرده، یک بار دیگر به تمام بدن او چوب می زنند و این مرد محکوم به حبسی طولانی مدت خواهد شد.

لی یونگ هنگ، افسر پلیس اظهار می دارد که پلیس در تلاش است تا با کمک این ویدئو این مادر و گروهی از افرادی که به او کمک کرده اند تا دستان مرد متجاوز را بسته و او را با چوب بزنند، شناسایی کند. وی می گوید: «مردم نباید خودشان قانون را اجرا کنند، حتی اگر معتقدند کاری که می کنند کار درست است. امیدواریم زنی که در این ویدئو دیده می شود و بقیه همدستان او قبل از آنکه دستگیر شوند، خودشان را تسلیم کنند.»

گزارش ها حاکی از آن است که دختر نوجوان قربانی این ماجرا، چندین بار توسط دو متهمی که در خانه ای در دهکده تاوانگ دستگیر شده اند، مورد تجاوز قرار گرفته است.

همینطور که جستجوی پلیس برای یافتن این مادر ادامه دارد، مردم در شبکه های اجتماعی به دفاع از اقدام او پرداخته اند. تعداد زیادی از مردم نظراتشان را در این شبکه ها منتشر می کنند و می گویند که اگر به جای این مادر بودند و به دختر آنها تجاوز می شد، مانند او متجاوز را تا حد مرگ کتک می زدند و جزای چنین افرادی خیلی سنگین تر از آن است که بتوانند تصور کنند. 
درمان یبوست شدید , ورزشکار المپیکی متجاوز به عنف کیست , ریزش شدید مو

دندان درد شدید , دعای وابستگی شدید , درمان استرس و اضطراب شدید

یبوست شدید , تصادف شدید , افسردگی شدید


ویدیو : ضرب و شتم شدید مرد متجاوز +عکس