ضرب و شتم دختر 15 ساله توسط پلیس آمریکا : اخیرا فیلم جدیدی منتشر شده که در ...


اخیرا فیلم جدیدی منتشر شده که در آن یک مامور پلیس در آریزونا اقدام به ضرب و شتم دختری 15 کرده و او را روی زمین می‌کِشد. ایسنا: اخیرا فیلم جدیدی منتشر شده که در آن یک مامور پلیس در آریزونا اقدام به ضرب و شتم دختری 15 کرده و او را روی زمین می‌کِشد.

در این فیلم صدای دختر به گوش می‌رسد که فریاد می‌زند: نمی‌توانم نفس بکشم. چند ثانیه بعد از فریادهای این دختر، زنی که به نظر مادر اوست شروع به صحبت با پلیس می‌کند. به نظر می‌رسد مادر این دختر از پلیس می‌خواهد که فرزندش را رها کند.

در ویدیوی دیگری که به این فیلم لینک شده است، مادر دختر دیده می‌شود که توضیح می‌دهد، دخترش آسم دارد و از مشکل روانی رنج می‌برد.

فردی که این فیلم را گرفته در صفحه فیسبوک خود توضیح داده است که پلیس تلاش داشت این فیلم را از تلفن همراه وی پاک کند و وقتی با اعتراض این شهروند مواجه شده به او گوش زد کرده که اقدام پلیس درست بوده و اگر لازم بود می‌توانسته به دختر تیراندازی کند.

پلیس آمریکا همواره به بدرفتاری و اعمال خشونت بیش از حد علیه شهروندان متهم است. اخیرا انتشار تصاویری از شلیک یک مامور پلیس به جوانی سیاه پوست اعتراضات سراسری در شهرهای مختلف این کشور را به دنبال داشته است.


ویدیو : ضرب و شتم دختر 15 ساله توسط پلیس آمریکا