ضرب و جرح شدید یک روحانی دیگر : یک روحانی دیگر نیز هنگام انجام فریضه امر به ...


یک روحانی دیگر نیز هنگام انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و جرح ۳ جوان قرار گرفت و پای وی از ناحیه زانو دچار شکستگی شد.  یک روحانی دیگر نیز هنگام انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و جرح ۳ جوان قرار گرفت و پای وی از ناحیه زانو دچار شکستگی شد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در مورد جزئیات این حادثه اظهار داشت: روز جمعه گذشته حجت الاسلام والمسلمین علی آشوری، مدیر حوزه علمیه محلات در حال بازگشت از مسافرت شمال، به همراه خانواده خود بود که این حادثه اتفاق افتاد.

وی افزود: حجت الاسلام آشوری از ساری در حال سفر به سمت تهران بود تا از آن جا به محل زندگی خود، شهر محلات عزیمت کند، به همین منظور وی به همراه خانواده اش که شامل همسر و فرزندانش می باشد در کلاردشت برای استراحت توقف می کند و در همین هنگام متوجه پخش صدای بلند موسیقی مبتذل از طریق باندهای بسیار بزرگی در جلوی یکی از مغازه ها می شود.

 وی در نهایت ادب و احترام به سمت مغازه می رود و از جوانانی که در مغازه حضور داشتند می خواهد تا صدای آهنگ های مبتذل را کمتر کنند و به حریم عمومی احترام بگذارند و رو به آن ها می کند و می گوید خیابان با منزل فرق می کند و شما اگر می خواهید آهنگ گوش کنید، در منزل خود این اقدام را انجام دهید.

سلیمی افزود: پس از نصایح حجت الاسلام آشوری، ۳ جوان حاضر در مغازه مذکور نسبت به مدیر حوزه علمیه محلات متعرض می شوند و با ضربه چوب وی را مورد ضرب و جرح شدید قرار می دهند به گونه ای که پای حجت الاسلام آشوری از ناحیه زانو دچار شکستگی می شود.

به دنبال این ماجرا، فرزندان وی که یک دختر و یک پسر بودند برای رهایی پدر خود از دست ضاربان وارد عمل می شوند که ۳ جوان یاد شده ضرباتی نیز بر دختر و پسر وی وارد آوردند.

منبع: تابناک


ویدیو : ضرب و جرح شدید یک روحانی دیگر