ضرب‌الاجل استاندار تهران برای خودروهای فرسوده :  اخباراجتماعی  - ضرب‌الاجل ...



استاندار تهران , طرح تعویض خودروهای فرسوده ایران خودرو , ماساژور خانم برای آقایان در تهران


 اخباراجتماعی  - ضرب‌الاجل استاندار تهران برای خودروهای فرسوده

استاندار تهران با اشاره به تاثیر 20 درصدی خودروهای عمومی فرسوده در آلودگی هوای تهران، گفت: باید در خصوص این خودروها حرکتی ضربتی انجام شود و از رده خارج شوند.

به گزارش ایسنا، سید حسین هاشمی در خصوص تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: تشکیل جلسات این کمیته منوط به درخواست وزارت بهداشت است که امسال چنین درخواستی تا به حال دریافت نکرده‌ایم. در سال جاری تا به حال هوا تنها برای گروه‌های حساس ناسالم بوده که از طریق اطلاع رسانی اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: در شرایطی که به هشدار می‌رسیم و برخی شرایط مجبوریم تشکیل جلسه بدهیم و اقداماتی از قبیل افزایش محدوده‌های ترافیکی و حتی تعطیلی مدارس با هماهنگی وزارت کشور و دولت انجام دهیم، اما در سال جاری تا به حال به این شرایط نرسیده‌ایم. وی تاکید کرد: در مقایسه 9 ماه اول سال جاری با سال گذشته وضعیت بهتری داشته‌ایم که دلیل عمده آن بهبود بنزین بوده است، ولی هنوز در بحث نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و موضوع موتورسیکلت‌ها مشکلات زیادی داریم که این مباحث از عوامل موثر در آلودگی هوای تهران هستند.

هاشمی ادامه داد: برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده بخصوص در بخش خودروهای عمومی نیازمند کمک‌ همه دستگاه‌های اجرایی هستیم که امیدواریم هرچه زودتر اقدامات لازم در این عرصه صورت بگیرد. وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری وزارت کشور جایگزینی اتوبوس‌های جدید هرچه سریعتر انجام شود و بحث فاینانس مترو شهر تهران هم مرتفع شود تا شاهد بهبود آلودگی هوای شهر تهران باشیم.


  اخباراجتماعی  - ایسنا


ویدیو : ضرب‌الاجل استاندار تهران برای خودروهای فرسوده