ضربات آچار برای اطمینان از مرگ شوهر :  اخبار حوادث  - زن، مرد خشن را به طرز ...




 اخبار حوادث  - زن، مرد خشن را به طرز فجیعی کشت
ضربات آچار برای اطمینان از مرگ شوهر

رییس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری خانمی که با ضربات آچار لوله گیر، همسر۵۰ ساله‌اش را در یزد به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ خالقی، رییس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل عمد شخصی به هویت «م.الف» موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرائم جنایی پس از انجام اقدامات پلیسی و پیگیری های به عمل آمده و کشف دلایل و مدارک موجود پی بردند که مقتول با همسرش درگیری و اختلافات شدیدی داشته و مرتب مقتول همسرش را مورد ضرب و شتم قرار می داده است.

رییس پلیس آگاهی استان یزد گفت: با هماهنگی مقام قضایی مجوز بازرسی از منزل وی اخذ شد که در حین بازرسی از منزل مشاهده گردید دراتاق خواب مقتول کنار تخت خواب پنکه دستی روشن و پنجره نیز باز و قسمتی از فرش نمناک می باشد.

سرهنگ خالقی افزود: در تحقیقان مأمورین از همسر مقتول بنام «ح. ز» با توجه به قرائن بدست آمده و نیز با توجه به مشاوره انجام شده، سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت؛به دلیل اختلافات شدید خانوادگی و درگیری هایی که با همسرم از شب قبل داشتیم، او با من درگیر، و به دلیل اینکه همسرم مواد مصرف و تعدادی قرص آرامبخش خورده بود و حالش مساعد نبود با کارد میوه خوری بدنم را از ناحیه دست و بدن دچار جراحت کرد که من هم عصبانی شده و او را هل دادم که سرش به تخت خورده و دچار خونریزی شد.

وی گفت: متهم در ادامه اعترافاتش گفت، چون ترسیده بودم و او نیز سر و صدا می کرد تعدادی قرص آرامبخش در داخل شربت حل کردم و به او دادم و حدود پنج ساعت بعد فرزند ۱۰ ساله ام را به منزل اقوام برده و به اتفاق مادرم جسد را داخل پتو قرار داده و کشان کشان به داخل پارکینگ منزل برده و داخل صندوق عقب خودرو قرار داده و سپس جسد را در انتهای یکی از خیابانهای بیرون شهر انداخته و برای اینکه مطمئن شوم که فوت نموده چند ضربه با آچار لوله گیر که از منزل برداشته بودم به پشت سر وی وارد کردم و پتو و وسایل دیگر را در محل دیگری رها و به منزل بازگشته و به اتفاق مادرم اقدام به از بین بردن لکه ای خون موجود در داخل اتاق با استفاده از مایع پاک کننده کردم.

سرهنگ خالقی افزود: متهمین دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار قانونی و تحقیقات قضایی راهی زندان شدند.


   اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو : ضربات آچار برای اطمینان از مرگ شوهر