صندلی اداری كه كارمندان را شاد می كند! : یك پزشك سوئیسی موفق به اختراع صندلی ...


یك پزشك سوئیسی موفق به اختراع صندلی اداری پیشرفته‌ای شده كه نه تنها برای حالت نشستن فرد خوب است، بلكه او را شادتر می‌كند. خبرگزاری ایسنا: یك پزشك سوئیسی موفق به اختراع صندلی اداری پیشرفته‌ای شده كه نه تنها برای حالت نشستن فرد خوب است، بلكه او را شادتر می‌كند.

این صندلی عجیب توسط دكتر پاتریك كانتسلر و بن فلوری، طراح سوئیسی بسیار فراتر از طراحی استاندارد مورد استفاده امروزی است كه در سراسر جهان توسط كارمندان استفاده می‌شود.

این صندلی موسوم به LimbIC از پشتی یا دسته برخوردار نیست و نشیمنگاه آن از دو پوسته كربنی مورد استفاده در تولیدات خودروی فرمول یك ساخته شده است كه همراه كاربر حركت می‌كند.

قیمت صندلی اداری , خرید صندلی اداری , صندلی اداری

این طراحی كه در دانشگاه فناوری ماساچوست ساخته شده، بر حركات بدن تمركز داشته و به حالت بدن و همچنین استراحت آن كمك می‌كند.

همچنین باید كاربر یك احساس بی‌وزنی داشته باشد كه از تاثیر مثبتی بر كاركرد، خلاقیت و همچنین حالت برخوردار است.

اگرچه 60 درصد مشتریان این صندلی 8450 دلاری را كارمندان تشكیل می‌دهند اما همچنین هنرمندان، دندانپزشكان و پزشكان نیز به آن علاقه نشان داده‌اند.

دكتر كانتسلر این ایده را پس از نتایج پژوهشی در مورد عواید منفی فیزیكی و روحی نشستن طولانی بر روی صندلی عملی كرد.

قیمت میز و صندلی اداری , خرید میز و صندلی اداری , صندلی اداری چیست

تنها در سوئیس این مشكلات باعث ضربه‌های بزرگ مالی شده و میلیاردها دلار هزینه در بر داشته و امید می‌رود كه این صندلی تازه بتواند مشكلاتی از این دست را رفع كند.

باورها بر این است كه این صندلی كه نام خود را از روی سیستم لیمبیک مغز كه احساس را تحریك می‌كند، گرفته، اولین طرحی است كه طراحی صندلی را با علم اعصاب تركیب كرده است.      


ویدیو : صندلی اداری كه كارمندان را شاد می كند!