صرف غذا با مردگان در رستوران+عکس : صرف غذا با مردگان در رستوران+عکسهندی ها ...



صرف غذا با مردگان در رستوران+عکس
هندی ها معتقدند که غذا خوردن با مردگان برای آنها شانس می آورد .
درکنار میز و صندلی های این رستوران قبرهای سبز رنگی به چشم می خورد و افراد فقط به قصد صرف چای و شیرینی های کره ای در کنار این قبرها قدم به این رستوران می گذارند.
این رستوران درست در بالای یک گورستان ساخته شده است اما به نظر می‌رسد که مشتری‌ها از وجود این رستوران در چنین محلی نه تنها ناراحت نیستند بلکه صاحب این رستوران معتقد است که ساخت آن در چنین محلی از نظر اقتصادی به صرفه است زیرا بسیاری بر این باورند که گورستان شانس می آورد و برای همین سیل مشتری‌ها به چنین رستوران وحشتناکی سرازیر می شوند.

رستوران های تهران در دورادو , قیمت رستوران های تهران در سایت دورادو , رستوران های تهران با دورادو

اگرچه قبرهای سبز رنگ در گوشه و کنار رستوران شانس به چشم می خورد و گاهی مشتری ها برای رفتن سر یک میز و گذشتن از کنار این قبرها به دلیل کمبود جا دچار مشکل می‌شوند اما خدمتکاران رستوران آنقدر ماهر هستند که خود را بین این قبرها پیچ و تاب می دهند تا سر میز مورد نظر برسند و این یکی دیگر از لحظه‌های دیدنی در این رستوران است.
وقت ناهار که می‌شود مشتری‌های این رستوران هر کجای شهر که باشند خود را به آنجا می رسانند تا غذا بخورند زیرا آنها اعتقاد دارند ناهار خوردن در این مکان در کار روزانه شانس می آورد. جالب اینجاست که بیشتر مشتری های این رستوران مرد هستند و خانم‌ها جرات کمتری برای ورود به رستوران شانس دارند..../باشگاه خبرنگاران


ویدیو : صرف غذا با مردگان در رستوران+عکس