صدا و سیما نتیجه نظرسنجی را تغییر داد؟ : روزنامه اعتماد روز دوشنبه در گزارشی ...


روزنامه اعتماد روز دوشنبه در گزارشی کوتاه و با انتشار تصویری آورده است: در پشت‌ صحنه برنامه‌های صدا و سیما اتفاقاتی رخ می‌دهد که مخاطبان از آنها اطلاعی ندارند. تابناک: روزنامه اعتماد روز دوشنبه در گزارشی کوتاه و با انتشار تصویری  آورده است: در پشت‌ صحنه برنامه‌های صدا و سیما اتفاقاتی رخ می‌دهد که مخاطبان از آنها اطلاعی ندارند.

اشاره این روزنامه به برنامه مناظره در روز جمعه اول شهریور است که الیاس حضرتی مدیر مسوول «اعتماد» نیز در آن شرکت کرده بود.

«اعتماد» نوشته است: روز جمعه در شبکه یک سیما مناظره‌ ای بین تعدادی از فعالان سیاسی و رسانه‌ ای از هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب برگزار شد اما عکس‌هایی که از این برنامه منتشر شده نشان می دهد نتیجه‌ ای که توسط این برنامه درباره راه پیدا کردن دو نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله بعدی اعلام شد، با واقعیت انطباق ندارد.  

این روزنامه با چاپ عکسی از پشت صحنه برنامه مدعی شده: بر اساس عکس‌ها الیاس حضرتی و محمدرضا خباز در نظرسنجی مردمی بالاترین رتبه را داشتند اما ظاهرا صدا و سیما ترجیح داد به جای نظر مخاطبان، نظر خود را ملاک انتخاب قرار دهد و دیگران را انتخاب شده اعلام دارد.

اعتماد یک مورد دیگر را نیز ذکر کرده است: در برنامه هفته قبل چند بار نتایج نظرسنجی پخش شد ولی روز جمعه حتی نتایج نهایی را هم نشان ندادند.


ویدیو : صدا و سیما نتیجه نظرسنجی را تغییر داد؟