صبورانه در انتظار زمان بمان :   کسی که دیگران را مغلوب می نماید، بزرگ است؛ ...



امام زمان جمعه های انتظار , انتظار امام زمان در روز جمعه , امام زمان

 

زمان , املاک بمان شهریار , مدیریت زمان کسی که دیگران را مغلوب می نماید، بزرگ است؛ کسی که بر خودش غلبه می کند، قادر و متعال است.

دره زمان , زمان اعلام نتایج کنکور 95 , زمان واریز یارانه مرداد 95 کسی که اطمینان نمی کند هرگز مورد اطمینان نخواهد بود.

زمان اعلام نتایج ارشد آزاد 95 , زمان واریز یارانه آبان 95 , زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2016 کسی که دیگران را می شناسد، خردمند است؛ کسی که خود را می شناسد، نورانی است

زمان واریز یارانه , زمان انتخابات آمریکا , زمان واریز یارانه مهرماه 95 اگر حق با شماست، به خشمگین شدن نیازی نیست؛ و اگر حق با شما نیست، هیچ حقی برای عصبانی بودن ندارید!

زمان پخش برنامه دورهمی , زمان تخمک گذاری , آغاز امامت امام زمان صبوری با خانواده عشق است،
صبوری با دیگران احترام است،
صبوری با خود اعتماد به نفس است و
صبوری در راه خدا، ایمان است.

زمان ثبت نام ارشد فراگیر نوبت هفدهم , زمان کنکور 96 , سفر در زمان اندیشیدن به گذشته اندوه، و اندیشیدن به آینده هراس می آورد؛ به حال بیاندیش تا لذت را به ارمغان آورد.

صندلی انتظار 1miz , زمان انتخابات امریکا , حسین زمان در جستجوی قلب زیبا باش نه صورت زیبا؛ زیرا هر آنچه زیباست، همیشه خوب نمی ماند؛ اما آنچه خوب است، همیشه زیباست.

زمان واریز یارانه مهر 95 , زمان اعلام نتایج ارشد 95 , زمان واریز یارانه شهریور 95 صبورانه در انتظار زمان بمان، هر چیز در زمان خود رخ می دهد. حتی اگر باغبان، باغش را غرق آب کند، درختان خارج از فصل خود، میوه نمی دهند.

ظهور امام زمان , تونل زمان , زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 95 به جای اینکه سعی کنید مرد موفقیت ها باشید، سعی کنید مرد ارزشها باشید.

زمان واریز یارانه خرداد 95 , زمان واریز یارانه تیر 95 , مدت زمان صدور گذرنامه مشکل این است که توجه ما بر روی روح نیست… بیرون است… جایی که به سوی رقابت می رویم…. به “متخصص و کاردان” شدن ادامه می دهیم- وارد بسیاری از کشمش ها می شویم، وهیچ پایانی برای مشکلات و غم و اندوه های مان نیست. اما به محض این که توجه مان را بر روی روح می گذاریم در آن جا، به طور شگفت انگیزی درمی یابیم، که همه چیز کارساز می شود، و این که روح منبع و سرچشمه تمامی عشق، آرامش، لذت و حقیقت است.

عکس امام زمان , زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 95 , ماشین زمان آنچه هستیم، نتیجه چیزی است که بدان اندیشیده‌ایم. اگر کسی با فکری پلید سخن بگوید و یا عمل کند، درد و رنج به دنبالش خواهد آمد. اگر کسی با اندیشه‌ای پاک سخن گوید و یا عمل کند، شادی به سراغش می آید و همچون سایه‌ای هیچگاه ترکش نخواهد کرد.

منبع:p30data.com


ویدیو : صبورانه در انتظار زمان بمان