صبح امروز رخ داد؛ محاكمه زوجی ۸ سال بعد از قتل دخترشان :   زن و شوهری که ...



 

تاریخ امروز , امروز , وطن امروز

زن و شوهری که ۸ سال قبل دختر ۴ ساله خود را به قتل رسانده بودند، صبح امروز محاکمه شدند.

 

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، ۷ اردیبهشت سال ۸۲، دختر ۴ ساله ای به نام زهرا به دلایل نامعلومی در یکی از بیمارستان های ورامین فوت کرد.

پزشکان بیمارستان بعد از انجام معاینات اولیه جسد زهرا که توسط والدینش به بمیارستان منتقل شده بود، متوجه شدند که ضربه مغزی علت فوت او بوده است.

با اعلام این نظر، والدین زهرا به اتهام قتل او بازداشت شدند اما هرکدام منکر اتهام شد و قتل را گردن دیگری انداخت.

با توجه به اظهارات متهمان، قرار مجرمیت آنها به اتهام مشارکت در قتل صادر شد اما به دلیل اینکه غیر از والدین زهرا شاکی دیگری در پرونده وجود نداشت، این پرونده همچنان در انتظار رسیدگی ماند.

سرانجام پرونده قتل زهرا به دادگاه کیفری استان تهران و شعبه ۷۱ رسید و صبح امروز توسط قاضی عزیزمحمدی مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده دادستان با وجود اینکه اتهام متهمان مشارکت در قتل بود، به علت اینکه پدر وی از قصاص تبرئه خواهد شد و پدر زهرا از همسرش هم گذشته است، خواستار محاکمه آنها از جنبه عمومی جرم شد.

در ادامه جلسه، پدر زهرا در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهام را قبول ندارد گفت: روز حادثه من برای خرید نان از خانه خارج شده بودم و زمانی که به خانه آمدم متوجه شدم که همسرم زهرا را به زمین پرتاب کرده و به همین دلیل او فوت کرده است.

مادر زهرا هم با رد اظهارات شوهرش گفت: شوهرم در زمان حادثه در خانه بود و به علت اعتیاد شدیدی که داشت، زهرا را مورد ضرب و شتم قرار داد و زهرا با سر به زمین افتاد.

بعد از اظهارات متهمان، قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و صدور حکم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موکول کرد..../ فارس


ویدیو : صبح امروز رخ داد؛ محاكمه زوجی ۸ سال بعد از قتل دخترشان