صالح: برای قهرمانی و سهمیه شانس داریم : مربی استقلال اعتقاد دارد همیشه بازی ...


مربی استقلال اعتقاد دارد همیشه بازی بعد از دربی سخت است و این تیم موفق شد از این مرحله سخت به سلامت عبور کند. ورزش سه: مربی استقلال اعتقاد دارد همیشه بازی بعد از دربی سخت است و این تیم موفق شد از این مرحله سخت به سلامت عبور کند. مجید صالح در در این باره گفت: همانطور که من قبلا هم گفته بودم همیشه بازی بعد از دربی چه برای تیمی که می برد و چه برای تیمی که می بازد سخت است. تیمی که می برد در باد دربی می خوابد و تیمی که می بازد از نظر روحیه به هم می ریزد. خدا را شکر که ما توانستیم از این موقعیت حساس به سلامت عبور کنیم.

او ادامه داد: من فکر نمی کنم در سال های گذشته تیمی باشد که بعد از دربی اینقدر خوب بازی کرده است، به خصوص تیمی که دربی شکست خورده است. بااین حال ما در طول هفته نظم خوبی در تمرینات حاکم کردیم و حتی فردای بازی با پرسپولیس را به بازیکنان مان استراحت دادیم تا آنها کمی از نظر روحی ریکاوری بشوند و بتوانند دوباره به ادامه لیگ برگردند.

مربی استقلال نقش بزرگترهای تیم را در این اتفاق خیلی پررنگ می داند: واقعا باید از بزرگترهای تیم تشکر کنم چراکه آنها خودشان در تمرین بعد ازبازی با پرسپولیس با بازیکنان جلسه گذاشتند و دقیقا پیش از بازی با فولاد هم همین کار را کردند و از بازیکنان خواستند که تنها به ادامه بازی های لیگ فکر کنند. در این بین اعضای هیئت مدیره باشگاه هم در طول هفته خیلی کنار تیم بودند و باعث شدند ما خیلی زود از این شرایط خارج شویم.

صالح در مورد بازی با فولاد هم گفت: در مجموع ما دراین بازی هم خوب بازی کردیم و هم نتیجه خوبی گرفتیم. البته شرایط بازی هم برای ما خیلی خوب پیش رفت چراکه ما در 12 دقیقه اول 2 گل به فولاد زدیم. فراموش نکنید فولاد اصلا تیم کمی  نبود و در نیم فصل دوم در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و به همین دلیل شکست این تیم اصلا کار ساده ای نبود.

مربی استقلال در پایان در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: ما در جدول 48 امتیازی هستیم و شانس مان برای قهرمانی زیاد است. البته شانس ما برای کسب سهمیه آسیایی بیشتر است . در حال حاضر 6 تیم برای کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی تلاش می کنند. در مجموع ما باید امتیازهای لازم را بگیریم و نیم نگاهی هم به نتایج حریفان مان داشته باشیم تا بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم و یا سهمیه آسیایی بگیریم.


ویدیو : صالح: برای قهرمانی و سهمیه شانس داریم