صادقی: برای من تمدید قراردادی وجود ندارد : مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دلم ...


مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دلم برای فتح‌الله‌زاده تنگ شده بود و به دیدار او آمدم. خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دلم برای فتح‌الله‌زاده تنگ شده بود و به دیدار او آمدم.

امیرحسین صادقی پس از جلسه با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: من در جلسه امروز حاضر شده بودم و دلم برای فتح‌الله‌زاده تنگ شده بود. صحبت‌های خوبی هم انجام دادیم.

وی درباره اینکه آیا مسائلی هم درباره تمدید قراردادش مطرح کرد، خاطرنشان کرد:‌ چیزی در مورد تمدید صحبت نکردیم. من بازیکن استقلال هستم و تمدیدی وجود ندارد. دلم‌ برای فتح‌الله‌زاده تنگ شده بود و درباره کره جنوبی با او صحبت کردم. بحث تمدید هم یکی دو روز آینده حل می‌شود.

مدافع استقلال در مورد اینکه آیا مسائل مالی باعث شده تا او قراردادش را تمدید نکند، تاکید کرد: اصلا مسائل مالی را مطرح نکردیم.من با آقای علوی، امیری و فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و درباره خاطرات کره جنوبی گفتم مسائل مالی یکی دو روز آینده حل خواهد شد.

صادقی درباره اینکه آیا با باشگاه دیگری نیز مذاکره کرده‌، افزود: صحبت جدی نکردم اگر دروغ نگویم با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره جدی نشدم. ابتدا گفتم تکلیفم با استقلال مشخص شود من بازیکن آزاد هستم 10، 12 سال در استقلال بودم و اگر دو سال دیگر در این تیم بمانم حدود 15 سال می‌شود.

وی که با اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا هیچ گونه صحبتی در چند ساعت مذاکره با فتح‌الله‌زاده نداشته گفت:‌ من صحبت جدی نکردم فردا و یا شاید همین امشب تکلیفم مشخص خواهد شد. من نمی‌خواستم خیلی مزاحم فتح‌الله‌زاده شوم او با تیموریان جلسه داشت و قرار شد که تکلیفم در آینده روشن شود.

صادقی در مورد اینکه آیا مسائل مالی باعث شده تا او با چنین تصمیمی روبرو شود، تاکید کرد: من حاضرم قراردادم را جلوی شما و همه امضا کنم.

وی در مورد اینکه آیا طلب فصل گذشته پرداخت شده، تصریح کرد: اتفاقا در جلسه امروز یکی از مسائلی که مطرح شد همین امر بود. من مشکلی از لحاظ مالی با استقلال ندارم. شاگردی علی فتح‌الله‌زاده برایم افتخار است. از سال 81 که نفری 100 هزار تومان می‌گرفتیم بوده‌ام. اگر مسائل مالی مشکلم بود تاکنون با استقلال قرارداد بسته بودم تا فردا همه چیز مشخص خواهد شد.

مدافع استقلال در مورد اینکه آیا این تیم با از دست دادن بازیکنانی چون نکونام، رحمتی و جباری با مشکلی روبرو نمی‌شود و هنوز تکلیف این بازیکنان مشخص نشده عنوان کرد: من چند وقت پیش این موضوع را عنوان کردم. زمانی که مدیرعامل و سرمربی ما افرادی چون قلعه نویی و فتح‌الله‌زاده هستند تیم موفق خواهد بود و کم نمی‌آوریم. بازیکنان خوبی هم جذب کرده‌ایم. تعطیلی لیگ هم به نفع ما شد و 15 روز بازیکنان ملی‌پوش استراحت کردند.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی کاربلد است و شرایط تیم را به خوبی درک می‌کند. امیدوارم بازیکنان خوبی به تیم اضافه شود و اگر من هم در خدمت تیم بودم بتوانیم برای موفقیت آن تلاش کنیم.

صادقی در واکنش به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا شفاف درباره جلسه امروز صحبت نمی‌کنند و با اما و اگر مسئله خود را مطرح می‌کنند، گفت: هر کس که مطالب مرا بخواند متوجه می‌شود قرار نیست شما مطالب مرا باور کنید. من گفتم که قلعه‌نویی کاربلد است و اگر من هم در خدمت تیم بودم تلاش خواهم کرد چه کسی است که از فردای خود خبر داشته باشد.

وی که با اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه چه اتفاقاتی در جلسه امروز رخ داده‌ مواجه شد، اظهار داشت: صحبت‌هایی انجام دادیم و توافقات اولیه انجام شد و شاید امشب و فردا ثبت کنم از فردا که خبر نداریم آمدیم و خدای ناکرده امشب تصادف کردم.

صادقی در مورد اینکه آیا نکونام در استقلال باقی خواهند ماند، گفت: من که از خدا می‌خواهم چنین اتفاقی بیفتد بازیکنان بزرگی هستند که می‌توانند در آسیا به درد استقلال بخورند و امیدوارم در جام جهانی هم در کنار او باشم. مطمئنا جواد می ماند.

وی در مورد اینکه آیا از تراکتورسازی پیشنهاد دارد، افزود: فردا درباره این مسائل صحبت می‌کنم.


ویدیو : صادقی: برای من تمدید قراردادی وجود ندارد