صادقیان: هیچ‌كس نمی‌داند چقدر غم دارم : پیام صادقیان هافبک بازیساز نفت تهران ...


پیام صادقیان هافبک بازیساز نفت تهران یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیمش مقابل استقلال بود. خبر ورزشی: پیام صادقیان هافبک بازیساز نفت تهران یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیمش مقابل استقلال بود. او در طول ۱۲۰ دقیقه بارها بازیکنان استقلال را اذیت کرد اما درنهایت نتوانست همراه با دیگر بازیکنان نفت باعث پیروزی تیمش شود.

صادقیان در مورد این بازی هیجان‌انگیز، حاشیه‌هایی که به‌وجود آمد و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

بازی با استقلال چطور بود؟

بازی خیلی جذابی بود و همه از تماشای این مسابقه لذت بردند. ما باید استقلال را شكست می‌دادیم اما متأسفانه فرصت‌های خوبی را از دست دادیم. من هم یك موقعیت خوب را از دست دادم. فكر می‌كنم دست استقلال جلوی ما بالا بود. اگر پنالتی آخر را می‌زدیم كار تمام شده بود. ولی سیدمهدی رحمتی یك‌تنه استقلال را به نیمه‌نهایی برد. او دوست صمیمی من است و همیشه به من مشاوره‌های خوبی می‌دهد. به آقا مهدی بابت عملكردی كه داشت تبریك می‌گویم، ولی ناراحتم كه حذف شدیم.

چرا آن موقعیت خوب را از دست دادی؟

چمن ورزشگاه تختی اصلاً برای فوتبال مساعد نیست و من در این زمین اصلاً احساس خوبی ندارم. من منتظر توپ بودم، ولی قبل از اینكه به من برسد به‌یك‌باره پله شد و هر بازیكن دیگری بود آن فرصت را از دست می‌داد. متأسفانه توپ به ساق پای من خورد. اگر این بازی در ورزشگاه آزادی بود، شك نكنید آن توپ را گل می‌كردم.

مثل اینكه از تصمیمات داور هم عصبانی بودی؟

در دو صحنه صددرصد روی من خطا شد و برایم عجیب بود كه چرا حاج‌بابایی واكنشی نشان نداد. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

قبل از اینكه خواستی ضربه پنالتی را بزنی، رحمتی به تو چه گفت؟

نمی‌خواهم بگویم چه چیزی به من گفت.

پنالتی عجیبی زدی، درست است؟

من قبل از اینكه پشت ضربه بایستم در دیگر پنالتی‌ها تمركزم فقط روی حركات رحمتی بود. قبل از ضربه زدن تصمیم را گرفته بودم كه چیپ بزنم و هیچ استرسی نداشتم. در آن شرایط شاید خیلی‌ها تصور نمی‌كردند كه چیپ بزنم.

چرا گلر شما در ضربات پنالتی هیچ توپی را مهار نكرد؟

به‌هر‌حال پنالتی ۵۰-۵۰ است. من معتقدم ارسلان مطهری خیلی خوب ضربه‌اش را زد، ولی رحمتی به شكلی عجیب توپ را گرفت. حتی سعید لطفی هم ضربه خوبی زد.

در مورد حركات مجید صالح بعد از بازی چه صحبتی داری؟

من چیزی ندیدم، ولی اگر این اخبار حقیقت داشته باشد باید بگویم كه از آقا مجید بعید بود. صالح مربی تحصیلكرده‌ای است و در ذوب‌آهن مربی من بود. همه باید بدانند كه علیرضا منصوریان خاك استقلال را خورده و یكی از اسطوره‌های این باشگاه است.

خیلی‌ها بعد از بازی از تو تعریف كردند. مثل اینكه به دوران اوج رسیده‌ای؟

از آنهایی كه به من لطف دارند تشكر می‌كنم، ‌ولی من می‌توانم بهتر از این باشم. تمام تلاشم را می‌كنم تا این روند را ادامه دهم و امیدوارم به تیم‌ملی هم برسم. البته باید همین‌جا برای آقای كروش هم آرزوی سلامتی كنم و امیدوارم او با بهترین شرایط به ایران برگردد.

مثل اینكه در این بازی دوندگی زیادی داشتی؟

بله، طبق آماری كه به من دادند مقابل استقلال ۵/۱۳ كیلومتر دویدم.

آیا قصد داری در نیم‌فصل به پرسپولیس برگردی؟

من چنین حرفی نزدم، ولی بالاخره یك روز به پرسپولیس برمی‌گردم. همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و به هیچ عنوان دوست نداشتم از این تیم جدا شوم. البته من باید از علیرضا منصوریان تشكر كنم كه در این مدت خیلی به من كمك كرد.

درمورد شعارهای هواداران استقلال علیه خودت چه صحبتی داری؟

آنها ۱۲۰دقیقه هرچه از دهانشان درآمد به من گفتند. به قول جواد نكونام ما خانواده خودمان را از سر راه نیاورده‌ایم كه فحش بشنویم. كمیته انضباطی باید به این مسائل ورود كند و تیم‌های بزرگ هم باید با محرومیت مواجه شوند.

در مورد بازی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس چه صحبتی داری؟

دوشنبه تلخ‌ترین بازی زندگی‌ام را انجام خواهم داد. من هر قدر بگویم این بازی برایم سخت و تلخ است، هیچ‌كس آن‌را باور نمی‌كند. روزهایی كه در پرسپولیس داشتم، همیشه از جلوی چشمانم عبور می‌كند. كاش دوشنبه نمی‌آمد، ولی چاره‌ای ندارم. واقعاً هیچ‌كس نمی‌داند چقدر غم دارم. البته باید بگویم كه بهترین بازی‌ام را مقابل پرسپولیس انجام خواهم داد تا توانایی‌های خودم را نشان دهم.

شاید دنبال انتقام از برانكو هستی؟

خیر، من دنبال انتقام نیستم و برانكو را مربی بزرگی می‌دانم. پرسپولیس مربیان بزرگی دارد و آقا كریم هم اسطوره این باشگاه است.

اگر به پرسپولیس گل بزنی خوشحالی می‌كنی؟

معلوم است كه خوشحالی نمی‌كنم. گل زدن به پرسپولیس گریه دارد نه خنده. من این تیم را از صمیمِ قلب دوست دارم.


ویدیو : صادقیان: هیچ‌كس نمی‌داند چقدر غم دارم