صادقیان شیشه‌ ای را نشکست : محمد پنجعلی می‌گوید هنوز دو هفته بیشتر از لیگ نگذشته ...


محمد پنجعلی می‌گوید هنوز دو هفته بیشتر از لیگ نگذشته و امیدوار است که پرسپولیس در هفته‌های آینده بهتر شود. ایسنا: سرپرست پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: البته مسائل فنی بازی را آقایان دایی، پیروانی و سایر اعضای کادر فنی باید صحبت کنند و من ترجیح می‌دهم که به این مسائل وارد نشوم اما هنوز دو بازی از فصل گذشته و نمی‌توان ناراحت یا خوشحال بود. سال گذشته هم که لیگ را شروع کردیم خیلی‌ها به موفقیت پرسپولیس خوش‌بین نبودند اما با وجود حواشی زیادی که به وجود آمد امتیازات خوبی گرفتیم و اگر در بازی با سپاهان قهرمانی آن کارها را نمی‌کرد ما الان به عنوان قهرمان در این مسابقه‌ها شرکت می‌کردیم.

او ادامه داد: تیم‌هایی هستند که با آمادگی 90 درصد وارد مسابقه‌ها می‌شوند و تیم‌های دیگری هم با 60-70 درصد آمادگی به لیگ می‌آیند. ضمن اینکه بدن‌های بعضی بازیکنان هنوز به طور کامل از فشار فصل بدنسازی رها نشده و دیروز هم تیم ما چنین حالتی را داشت، ضمن اینکه گرمای زیاد اهواز هم مزید بر علت شده بود تا ما بازی خوبی را انجام ندهیم اما مطمئنا روز به روز بهتر می‌شویم و هم در لیگ و هم در آسیا نتایج خوبی را به دست می‌آوریم.

پنجعلی درباره علت تغییر دروازه‌بان و اینکه قرار است نیلسون و مکانی به صورت چرخشی در ترکیب قرار بگیرند، گفت: مطمئنا سیستم چرخشی وجود ندارد اما فکر می‌کنم که تا دو سه بازی آینده دروازه‌بان اصلی خودش را به تیم ثابت می‌کند. قبول دارم که ما در تیم‌مان هنوز ضعف‌هایی داریم که باید آن‌ها را در تمرین‌ها برطرف کنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره اخراج صادقیان گفت: حرکت او به هیچ عنوان قابل قبول نیست. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و بازیکن باید در سخت‌ترین شرایط هم خودش را کنترل کند. بعد از بازی روز گذشته رحیمی دستور داد که به این مسئله در کمیته انضباطی باشگاه رسیدگی شود. صادقیان باید ظرفیتش را بالا ببرد. کار او کاملا رد شده است. درست است که فشار زیادی روی بازیکن وجود دارد اما دلیل نمی‌شود که او اخلاق را هم ببازد.

پنجعلی ادامه داد: نه تنها صادقیان بلکه همه بازیکنان باید مراقب رفتار خود باشند چرا که در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کنند و جوان‌ها و نوجوان‌های زیادی حرکات و رفتار آن‌ها را می‌بینند. در همه بازیکنان باید احساس مسئولیت وجود داشته باشد. شاید او در کمیته انضباطی محروم شود اما این موضوع اجتناب ناپذیر است و تصمیمی که گرفته می‌شود، هم به نفع او و هم به نفع باشگاه است. این تصمیم به نوعی می‌تواند برای بازیکنان دیگر هم بازدارنده باشد چون می‌بینیم که همه آن‌ها اذعان دارند که بازی در پرسپولیس واقعا سخت است.

سرپرست پرسپولیس همچنین درباره اینکه گفته می‌شود شیشه رختکن هم به وسیله صادقیان شکسته شده گفت: چنین موضوعی وجود نداشت. صادقیان پس از اخراج ناراحت بود و در حالی که سرش را پایین انداخته بود به رختکن رفت. شیشه‌های زیادی در ورزشگاه شکسته می‌شود. نمی‌توان آن را به صادقیان نسبت داد. البته الان علم پیشرفت کرده و می‌توانند با فوتوشاپ این گونه وانمود کنند که صادقیان شیشه را شکسته است. بعضی‌ها می‌خواهند از اخراج صادقیان سو استفاده کنند و فشار را روی این بازیکن بیشتر کنند.


ویدیو : صادقیان شیشه‌ ای را نشکست