شیطان مانع پیشرفت ایران است : وی اضافه كرد: شیطان می‌خواهد با توهین و بدگویی ...


وی اضافه كرد: شیطان می‌خواهد با توهین و بدگویی از خادمان ولایت ایران ما را از مسائل اصلی منحرف كند. رئیس جمهور گفت: همت شیطان بر جلوگیری از ساخت و ساز ایران است و به هزار بهانه و بازی سیاسی از اطراف دنیا در تلاش هست تا از پیشرفت ایران جلوگیری كند.

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح دو پروژه بزرگ در شهرستان چابهار اظهار داشت: خداوند به واسطه وجود پیامبر، درب‌های رحمت را به سوی بندگانش باز كرد.

وی افزود: پیامبر آمد تا فرصت خدایی شدن را و خروج از تاریكی به سمت روز را در اختیار بندگانش قرار دهد و غل و زنجیر جهل و تعصب را از پای عقل و دل بندگان باز كرده و آنان را به اوج عزت راهنمایی كند.

رئیس جمهور ادامه داد: پیامبر در طول 23 سال مجاهدت حتی یك لحظه استراحت نداشته و سرشار بوده از عشق به انسان‌ها و دلسوزی نسبت به بشریت تا جایی كه خدا گفت: «چرا خودت را برای بندگان خدا می‌كشی».

احمدی‌نژاد تصریح كرد: پیامبر اسلام (ص) كار انبیاء را به پایان رسانده و كار عروج انسان را آغاز كرده و تكمیل كار آن روزی است كه پرچم توحید و عدالت در سراسر جهان برافراشته شود.

وی ادامه د اد: تكمیل كار آن تشكیل حكومتی است كه ریشه ظلم و بی‌عدالتی و جهل را در تمام جهان بكند.

رئیس جمهور گفت: در جهان كنونی پر از جرم و گناه و كشتن بندگان مظلوم، فساد، تبعیض و تحقیر انسان‌هاست، تكمیل كار پیامبر وقتی است كه مردی از جنس خودش از آسمان آمده و حكومتی برپا كند كه همه انسان‌ها و موجودات در آرامش، امنیت، صلح، محبت و در سایه عدالتش خداپرستی كرده و به تكامل برسند.

احمدی‌نژاد اضافه كرد: خدا فرزند پیامبر را قرار داد تا بیاید و كار پیامبر را به پایان برساند و كامل كند.

وی تصریح كرد: كشورهای استكباری زشت‌ترین فرهنگ‌ها، و فرهنگ اومانیستی كه متكی بر اصالت خودخواهی و شهوانی است را به پشتوانه پیشرفت صنعتی به دنیا تحمیل می‌كند.

رئیس جمهور گفت: بطلان آن در مناظره‌ها و بحث‌های علمی به اثبات رسیده اما هنوز به زور زرق و برق مادی به خورد مردم دنیا داده می‌شود.

احمدی نژاد افزود: ما با ایجاد پشتوانه‌ای از علم، اقتصاد و آبادی می‌توانیم یك نمونه عینی در برابر چشم جهان قرار دهیم.

وی بیان كرد: ساخت ایران كار مكتبی، دینی و انقلابی است اگر امروز پیامبر در ایران یا هر نقطه دیگری از دنیا بود یكی از امور اصلی كه مورد تأكیدشان قرار می‌گرفت ساختن آبادانی و پیشرفت، ساختن مملكت آباد و توسعه‌ یافته بود.

رئیس جمهور ادامه داد: همت شیطان بر جلوگیری از ساخت و ساز ایران است و به هزار بهانه و بازی سیاسی از اطراف دنیا در تلاش هست تا از پیشرفت ایران جلوگیری كند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان كرد: از مراكز شیطانیان اطلاعاتی در دست است كه می‌گویند باید از پیشرفت علمی، صنعتی و اقتصادی ایران جلوگیری شود، بهانه‌های اصلی حتی ماجرای یازده سپتامبر، حمله به عراق، افغانستان و پاكستان همه در نهایت با هدف ضربه‌ زدن به ایران صورت می‌گیرد اما ایران توان و ظرفیت رسیدن به قله‌های پیشرفت را دارد.

وی اضافه كرد: شیطان می‌خواهد با توهین و بدگویی از خادمان ولایت ایران ما را از مسائل اصلی منحرف كند.

احمدی‌نژاد گفت: ملت ایران نیاز به رفاه دارد همچنین باید عدالت برقرار و حاكم شود، همه طراحی‌های شیطان در راستای ایجاد سستی و بیكاری در ایران است اما پیروان قرآن، پیامبر و شرف و عزت انسان امروز مأموریت دارد، شبانه‌روز برای ساختن ایران تلاش كنند.

وی ادامه داد: دشمنان در سال گذشته اعلام كردند تحریم‌های فلج كننده در ایران اعمال می‌شود و با تمام توان تلاش كردند اما سرعت ما بیشتر شد و آنان ناكام ماندند.

منبع: تابناک


ویدیو : شیطان مانع پیشرفت ایران است