شیشه مورد علاقه سارقان را بشناسید! : استفاده از شیشه سكوریت علاوه بر محاسنی ...


استفاده از شیشه سكوریت علاوه بر محاسنی نظیر زیبایی و نورگیری به ویژه در مغازهای كوچك معایبی نیز دارد كه سارقان را علاقمند خود كرده، اما راه پیشگیری سرقت از مغازه‌های دارای شیشه سكوریت كه این‌روزها آمار آن نیز روبه افزایش است، چیست؟ خبرگزاری ایسنا: استفاده از شیشه سكوریت علاوه بر محاسنی نظیر زیبایی و نورگیری به ویژه در مغازهای كوچك معایبی نیز دارد كه سارقان را علاقمند خود كرده، اما راه پیشگیری سرقت از مغازه‌های دارای شیشه سكوریت كه این‌روزها آمار آن نیز روبه افزایش است، چیست؟

 با توجه به سیر صعودی وقوع سرقت از مغازه‌های دارای در و پنجره از جنس شیشه سكوریت به شیوه‌های مختلف لازم است مالكان این واحدهای صنفی مواردی را به منظور پیشگیری از این‌گونه سرقت‌ها مدنظر داشته باشند.

بررسی كارشناسان پلیس بیانگر این است كه اغلب مغازه‌داران و كسبه برابرعرف متداول در بازار به هنگام ظهر برای انجام فریضه نماز، استراحت و صرف نهار، تنها به بستن در شیشه‌ای سكوریت اكتفا كرده و از كشیدن كركره و قرار دادن حفاظ‌های فلزی و زدن قفل پشت آن خودداری می‌كنند كه این اقدام آنان زمینه‌های لازم را برای سرقت سارقان از اینگونه مغازه‌ها فراهم می‌كند.

راه های جذب دختر مورد علاقه , تست رشته مورد علاقه , الت مورد علاقه ی زنان

پس این افراد باید به هنگام تعطیلی موقت نیز نسبت به رعایت نكات ایمنی اقدام و در صورت مجهزبودن واحد صنفی به دزدگیر آن را فعال كنند.


همچنین كسبه و مالكانی كه در واحدهای صنفی آنان از شیشه سكوریت استفاده شده‌ است باید توجه داشته باشند كه سارقان با ابزار ساده‌ای همچون پیچ گوشتی بدون برجای گذاشتن هیچگونه آثاری در صحنه جرم، مبادرت به سرقت از این اماكن می‌كنند، بنابراین باید در طراحی و نصب در نیز طوری عمل شود كه این امكان به حداقل برسد.

 با توجه به اینكه سرقت به این روش تازگی نداشته و كلیه عوامل اجرایی به آن وقوف كامل دارند، بنابراین باید ضمن هشدار به كسبه و مغازه‌‌داران در خصوص این شگرد سارقان برای سرقت، آنان باید قبل از ترك مغازه اقدام به كشیدن كركره، قرار دادن حفاظ فلزی و زدن قفل كنند.   


ویدیو : شیشه مورد علاقه سارقان را بشناسید!