شیشه عمر مظلومی در دست دایی/ نقشه دوم در صورت شکست از صبا چیست؟ : تا بعد از ...



جوش صورت نشانه چیست , علت جوش صورت چیست , ایجاد نقشه سابت به صورت xml

تا بعد از دیدار با صبا ابقا شده که شاید اگر استقلال گزینه مناسبی داشت او جای خود را به کس دیگری داده بود؛ با این وجود درصورت شکست از دایی آینده مظلومی پر از ابهام است.

به گزارش مهر، نوع ابقا پرویز مظلومی نشان از آن دارد که هیات مدیره در نهایت قصد ادامه فعالیت با این مربی را ندارد و شاید اگر گزینه مناسبی دم دست داشت، پس از دیدار استقلال با تراکتورسازی جانشین وی را معرفی می‌کرد.

با این حال باید گفت حتی در این شرایط هم دیدار با صبا برای مظلومی حتی برای رسیدن به انتهای فصل فوتبال و نشستن روی نیمکت اتمی استقلال در فینال حذفی هم مهم است چرا که شکست مقابل صبا می تواند مظلومی را در شرایط بدتری قرار دهد و او را حتی همین روزها که جانشینی ندارد، در معرض برکناری قرار دهد.

نجف‌نژاد و یکی دو عضو دیگر در هیات مدیره استقلال در جلسه هیات مدیره معتقد بودند که استقلال شوک لازم دارد، البته با پیشنهاد آنها مبنی بر برکناری مظلومی موافقت نشد اما معلوم نیست بعد از بازی با صبا و در صورت شکست بقیه با این دیدگاه مخالف باشند.

یکی از گزینه های دم دست استقلال که تجربه سرمربیگری هم دارد مجید صالح است که برای نقشه دوم در صورت شکست از صبا مد نظر قرار دارد، البته دو گزینه دیگر هم هستند که ممکن است در جلسه مطرح شوند اولی علیرضا منصوریان است و دومی فرهاد مجیدی.

ناگفته نماند که در صورت پیروزی استقلال بر صبا مظلومی همچنان فینال جام حذفی را فرصت خواهد داشت تا برخی موارد را برای خودش و استقلال ترمیم کند.

بحث برکناری مظلومی البته مخالفانی هم دارد که می‌گویند استقلال با مظلومی در دو جام مدعی است و به هیچ وجه نباید حرف از برکناری مربی این تیم به میان آورد.
 


ویدیو : شیشه عمر مظلومی در دست دایی/ نقشه دوم در صورت شکست از صبا چیست؟