شیرین کاری های مجلس ادامه دارد!/استیضاح وزیر ورزش در حین انجام لغو شد : استیضاح ...



استیضاح وزیر ورزش در حین انجام لغو شد

شیرین کارهای مجلس ادامه دارد!

 

استیضاح وزیر راه , استیضاح وزیر آموزش و پرورش , چه کاری درآمد خوبی دارد؟

 

وقتی مردم برای انتخاب نمایندگان مجلس دقت نمی کنند؛ وقتی کسانی به مجلس فرستاده می شوند که یک روز هم نمی توانند بر نظر خود پایبند باشند و رای شان به راحتی عوض می شود. نتیجه اینکه جلسه استیضاح یک وزیر شروع می شود ، اما در حین انجام ، نماینده ها امضای خود را پس می گیرند. مجلس نهم در تاریخ ایران نامی ماندگار است!

با وجود تلاشهای زیادی که وزارت ورزش و جوانان برای باز پس گیری امضاهای نمایندگان کرد، استیضاح به قوت خود باقی ماند.

به گزارش تابناک، طبق آیین‌نامه استیضاح كنندگان دو و نیم ساعت و وزیر سه ساعت زمان برای پاسخ دادن به سوالات و ابهامات نمایندگان را دارند.

تا دقایقی دیگر عباسی به همراه احمدی نژاد برای دفاع از کارنامه خود وارد مجلس خواهند شد.

وزیر ورزش تنها آمد

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دقایقی قبل برای حضور در جلسه استیضاحش به تنهایی در صحن علنی پارلمان حاضر شد.

بعداز حضور عباسی در صحن علنی، تعدادی از وکلای ملت از جمله ایرج ندیمی نماینده لاهیجان در اطراف صندلی وی حضور یافتند و به گفت‌وگو با او پرداختند.

استیضاح منتفی نشد!

دقایقی پس از شروع استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس، لاریجانی اعلام کرد که با پس گرفتن یکی دیگر از امضاها، استیضاح منتفی شد.

این در حالی است که حسن کامران، نماینده اصفهان مشغول سخنرانی به عنوان اولین  طراح استیضاح بود و نسبت به این اقدام هیئت رئیسه اعتراض کرد.

بعد از اعتراض کامران، لاریجانی اعلام کرد که خیر! دیگر پس گرفتن نداریم وارد شدیم و استیضاح انجام می‌شود.

منتفی شدن استیضاح در حال بررسی پس از سخنرانی كامران نماینده اصفهان به عنوان موافق استیضاح و در حالی كه موافق دوم در حال سخنرانی بود دكتر لاریجانی سخنرانی وی را قطع كرده و اعلام كرد تعداد امضاهای استیضاح به عدد 8 رسیده بنابراین طبق آیین نامه داخلی مجلس فقط یكی از امضا كنندگان می تواند به نمایندگی از طراحان اسیضاح 5 دقیقه سخنرانی نماید و اكنون طرح استیضاح از دستور خارج شده است./تابناک

 


ویدیو : شیرین کاری های مجلس ادامه دارد!/استیضاح وزیر ورزش در حین انجام لغو شد