شیرین بینا در نقش شهربانو :   شیرین بینا در نقش شهربانو شیرین بینا در فیلم ...



شیرین بینا , شیرین بینا و خواهرش نگین صدق گویا , شیرین بینا و خواهرش

 

شیرین بینا در نقش شهربانو

شیرین بینا در فیلم تلویزیونی «شهربانو» به كارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه‌كنندگی مهدی شفیعی نقش شهربانو همسر یك جانباز شیمیایی را بازی می‌كند.

بینا درباره بازی در این فیلم به جام‌جم گفت: شهربانو كه نقش اصلی قصه است، زن زحمتكشی است كه بار زندگی را به دوش می‌كشد. همسر او جانباز شیمیایی است و او ناچار در بیرون از خانه كار می‌كند تا بتواند از طریق مشاوره زندگی‌شان را تامین كند.

وی ادامه داد: نقش همسرم را در این فیلم قربان نجفی بازی كرده است. همچنین در یك تله‌فیلم دیگر هم بتازگی بازی كرده‌ام كه چون نامش تغییر كرده، اسم فعلی‌اش را نمی‌دانم.

در این تله‌فیلم نقش مقابلم را فرخ نعمتی ایفا كرده و داستان درباره زن و شوهری است كه از هم جدا شده‌اند اما مرد قصد برگشت به زندگی را دارد، ولی با وجود حمایت دختر خانواده از پدرش، زن حاضر نیست با همسرش آشتی كند.

بینا درباره معیارهایش برای انتخاب نقش گفت:در درجه اول فیلمنامه خوب برایم اهمیت دارد. دوم این‌كه نقشی كه به من سپرده می‌شود نباید كلیشه‌ای باشد. از نقش‌های تكراری پرهیز می‌كنم، حتی یكی از دلایل گزیده كار بودن من این است كه مرتب نقش‌های مشابه پیشنهاد می‌شود. من دوست ندارم نقش‌های كلیشه‌ای بازی كنم. معیار سوم من هم كارگردان و دیگر عوامل سازنده است.

بینا كه فیلم سینمایی «تو و من» را به كارگردانی محمد بانكی در نوبت اكران دارد، افزود: متاسفانه گاهی شاهد فیلمنامه‌های ضعیف هستیم، به همین دلیل حاضر به پذیرش هر نقشی نیستم.همیشه نقش مادر به من سپرده می‌شود. البته این‌طور نیست كه اجرای نقش مادر را دوست نداشته باشم، ولی دلم نمی‌خواهد فقط نقش مكمل داشته باشم. دلم می‌خواهد نقشی كه به من محول می‌شود با دیگر نقش‌هایم تفاوت‌هایی داشته باشد./جام جم آنلاین


ویدیو : شیرین بینا در نقش شهربانو