شیرها زورشان به اسب‌آبی نرسید +عکس : 4 شیر ماده گرسنه که یک اسب آبی را تنها ...


4 شیر ماده گرسنه که یک اسب آبی را تنها پیدا کرده بودند با هیچ ترفندی نتوانستند او را از پا درآورده و شکار کنند. فرارو: 4 شیر ماده گرسنه که یک اسب آبی را تنها پیدا کرده بودند با هیچ ترفندی نتوانستند او را از پا درآورده و شکار کنند.

اسب آبی از آن دست حیواناتی است که وحشی ترین و خطرناک ترین شکارچیان طبیعت هم نمی‌توانند در شکار او موفق باشند. این حیوان که وزنش به 1800 کیلوگرم و طولش به سه متر می‌رسد یکی از وحشی ترین پستاندران است و از قلمروش در برابر هر حیوانی دفاع می‌کند. شواهد اخیر از بررسی DNA نشان می‌دهد که اسب آبی به والها و دولفین‌ها نزدیکتر از هر پستاندار دیگری است.

گفته می‌شود آرواره های اسب آبی از جمله خطرناکترین آرواره های دنیا است و می توانند فشاری معادل با 1821 پوند در هر اینچ مربع ایجاد کنند. پوست اسب آبی بسیار محکم است و به همین خاطر شکارچیان خطرناکی چون شیر و پلنگ نمی توانند پوست او را بدرند و معمولا به آنها حمله نمی‌کنند.

اما زمانی که "لورانت رینود" و "دومنیک هاوشن" دو عکاس حیات وحش برای عکاسی به پارک ملی "ماسایی مارا" در کنیا رفته بودند با مورد نادری از حمله 4 شیر ماده گرسنه به یک اسب آبی برخورد کردند.

آنطور که عکس ها نشان می‌دهد شیرها سعی داشتند از تنها ماندن این اسب آبی استفاده کنند و او را در محاصره گرفته و از پا دربیاورند. اما تلاش شیرها برای فروکردن دندانهایشان در پوست سخت این اسب آبی بی نتیجه بود ضمن اینکه اسب آبی هم با آرواره‌ها و جثه بزرگش مدام به آنها حمله کرده و آنها را تهدید می‌کرد. این حمله و گریز مدتی ادامه می‌یابد تا اینکه شیرها شکست را می‌پذیرند و پا به فرار می‌گذارند.

لباسی به عروسی نرسید برای عزا خوب است

دمورد شگفتی افرینش شیرها

بانک ها زورشان به دانه درشت ها نمی رسد

عکس متن شیرها ادعا میکنند سلطان جنگلند ببر را قوی ترین حیوان دنیا میدانند

کیمیای کاروان ایران به نیمه نهایی نرسید

لباسی به عروسی نرسید

شکایت کردم اما صدایم به جایی نرسید

اجاقلو به فینال دو صد متر نرسید

بچه شیرها

(تصاویر) شیرها زورشان به اسب‌آبی نرسید

(تصاویر) شیرها زورشان به اسب‌آبی نرسید

(تصاویر) شیرها زورشان به اسب‌آبی نرسید

(تصاویر) شیرها زورشان به اسب‌آبی نرسید


ویدیو : شیرها زورشان به اسب‌آبی نرسید +عکس