شیرموز مرگ، كام شوهر را تلخ كرد : فرمانده انتظامی شهرستان فومن از دستگیری زنی ...


فرمانده انتظامی شهرستان فومن از دستگیری زنی كه با مشاركت فرد مورد‌علاقه‌اش، اقدام به قتل شوهرش كرده بود، خبرداد. سرهنگ علی‌اكبر صمیمی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس تلفنی مردمی مبنی بر این كه مرگی مشكوك در یكی از آپارتمان‌های مسكونی داخل شهر رخ داده، اكیپ‌های عملیاتی كلانتری مركزی به همراه كارآگاهان ویژه رسیدگی به مرگ‌های مشكوك در صحنه حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.

صمیمی افزود: اكیپ‌های عملیاتی و كارآگاهان در تحقیقات مقدماتی خود با اظهارات زن 21 ساله روبرو شدند كه مدعی بود در هنگام خواب شخص غریبه‌ای به داخل خانه آمده و با وارد كردن ضربه‌ای با جسم سخت وی را بی‌هوش كرده و پس از به هوش آمدن متوجه مرگ شوهرش و به سرقت رفتن النگو و گردنبندش شده است.

به گفته صمیمی كارآگاهان با مشاهده كبودی روی صورت زن و به هم ریختگی مصنوعی خانه و دیگر آثار موجود، متوجه شدند كه مرگ این مرد 27 ساله مشكوك است.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن خاطرنشان كرد: كارآگاهان برای بررسی دقیق در اجرای دستور مقام‌قضایی این زن را برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی منتقل و تحقیقات علمی خود را آغاز كردند كه در این تحقیقات با تناقض‌گویی‌های متعدد وی مواجه شدند.

اعتراف متهم

صمیمی با بیان اینكه این زن چاره‌ای جز بیان جنایت نداشت گفت: متهم در بازجویی، راز این قتل را اینگونه فاش كرد كه ابتدا شیرموز آغشته به قرص‌های خواب‌آور را به شوهرش داده و پس از به خواب رفتن عمیق، فرد 33 ساله‌ای كه با وی درارتباط بوده را به خانه فراخوانده و با مشاركت یكدیگر به‌وسیله یك رشته طناب همسرش را به قتل رسانده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

 

 



ویدیو : شیرموز مرگ، كام شوهر را تلخ كرد