شیث در یکقدمی ملوان! : مدیران باشگاه ملوان قرار و مدارهایشان را با شیث رضایی ...


مدیران باشگاه ملوان قرار و مدارهایشان را با شیث رضایی گذاشته اند و قصد دارند به زودی او را به ملوان اضافه کنند. شیث که بعد از نقش داشتن در پرونده تبانی در لیگ یک، شش ماه محروم شده بود حالا با پایان یافتن محرومیت خود، می توانددر لیگ بازی کند.           روزنامه تماشا: مدیران باشگاه ملوان قرار و مدارهایشان را با شیث رضایی گذاشته اند و قصد دارند به زودی او را به ملوان اضافه کنند. شیث که بعد از نقش داشتن در پرونده تبانی در لیگ یک، شش ماه محروم شده بود حالا با پایان یافتن محرومیت خود، می توانددر لیگ بازی کند.

او در این مدت به همراه صبا تمرین می کرده و آمادگی خود را حفظ کرده است اما حالا دیگر کمتر باشگاهی را می توان یافت که با توجه به سطح حاشیه سازی شیث، او را بخواهد. خبر توافق شیث با ملوان اخیرا لو رفته و چنان جو وحشتناکی را علیه صادق درودگر ایجاد کرده که اندک هوادارانش هم از او ناامید شده اند.

ملوانی ها معترض اند که چرا مدیرعامل ملوان، سالارزاده را به راحتی اخراج می کند و بعد به جایش شیث پرحاشیه را به انزلی می آورد! بعد از حضور مدیران جدید در انزلی، ملوان که در گذشته ای نه چندان دور بازیکن سازترین باشگاه فوتبال ایران بود، به جایگاه تمام شده های پرسپولیس و استقلال تبدیل شده است.


ویدیو : شیث در یکقدمی ملوان!