شیء نورانی روسیه به روایت خاتمی، مشایی، شریعتمداری و... :  اخبار اجتماعی - ...



تور روسیه , روسیه , خاتمی


 اخبار اجتماعی - طنز/ شیء نورانی روسیه به روایت خاتمی، مشایی، شریعتمداری و...

شب گذشته شیء نورانی‌ای در آسمان ارومیه دیده شد. مردم می‌گویند این شی‌ء نورانی که در آسمان ارومیه دچار حریق شد، در همه نقاط شهر دیده شده است.

 شهرام شهیدی در اعتماد نوشت: شب گذشته شیء نورانی‌ای در آسمان ارومیه دیده شد. مردم می‌گویند این شی‌ء نورانی که در آسمان ارومیه دچار حریق شد، در همه نقاط شهر دیده شده است.

برآن شدیم تا نظرکارشناسان را جویا شویم:
محمد خاتمی: حتما برخی دوستان در خفا خواسته‌اند حماسه دوم خرداد ما را جشن بگیرند. آتش بازی‌ای چیزی کرده‌اند. از دوستان عزیز درخواست می‌کنم خطر نکنند مواظب باشند بنشینند خانه جم نخورند ارزشش را ندارد.

اسفندیار رحیم مشایی: محمود... همه‌چیز کار محمود است. بگذار یک زنگ بزنم بهش ببینم سفر نمی‌رفته با هواپیما؟

محمود احمدی‌نژاد: اسی جون من نبودم دستم بود... تقصیر آستینم بود. هی گفتم این غربی‌ها آب را بریزند آن جا که می‌سوزد اما کسی گوشش بدهکار نبود. اینقدر نریختند که سوختند.

مش قاسم غیاث‌آبادی: آقا دروغ چرا‌؟ تا قبر آآآآ... در غیاث آباد هم یک شیءِ نورانی بود که می‌گفتند از جنگ کازرون تاکنون همین طور بالا سر شهر روشن مونده...

دایی جان ناپلئون: قاسم... خفه... کار کار این انگلیسی‌های خبیثه... دیدند نمی‌توانند پهپاد جاسوسی بفرستند بالا سر ما تو تهران، فرستادند ارومیه ما را از آن جا کنترل کنند.

اسدالله میرزا: مومنت مومنت آقاجان. پهپاد کدومه؟ یک هواپیمای عادی بوده که آمده برخی آقایان را ببرد سانفرانسیسکو. می‌دانید که با تجربیات ارزنده دولتمردان قبل از آنها دعوت شده استاد مهمان در دانشگاه سانفرانسیسکو باشند.

حسین شریعتمداری: دایی جان ناپلئون راست می‌گوید. کار کار انگلیس‌هاست. گفته‌اند یک پهپاد قراضه می‌فرستیم سقوط که کرد مثل موضوع سفارتخانه درخواست غرامت می‌کنیم. این هم از نتایج مذاکره مخفیانه 1+5 است که به این روباه پیر رو داده .

حسن عباسی: استراتژی درون‌نهادی قدرت سلوک بر پایه استبداد به‌شدت مصرف‌گرای غربی که در دل جوان فرنگ رفته و ذوب در جفنگ شده، غلتیده با ارسال مک فارلین‌های دروغین در قالب هواپیماهای مجازی سعی در رخنه در باورهای بنیادگرایانه جوان معزز و معذب ایرانی دارد. باید با هر چیز مجازی و به‌طور کل با دنیای مجازی اکیدا و شدیدا و مفصل و مستمر و البته قاطعانه و مدبرانه برخورد کرد تا دکترین بستن تنگه حیاتی خلیج فارس سربلند از کارزار تبلیغاتی مبارزه با نهاد نهیلیسم غربی بیرون بیاید.

 

در این راه تماشای پویانمایی یوگی و دوستان عملی مجرمانه و کشتی یوگی به عنوان شیء پرنده نورانی نامشخص می‌بایست توقیف گردد. یک سایت اصولگرای خفن: این شیء نورانی متعلق به جریان فراماسونری و تئوریسین‌های فلسفه چیپ ِ هپی‌سازی‌های دروغین بود. آنان که با تهییج و فریب جوانان دل‌سپرده به سودای بازیگری، اسباب پر زرق و برق کلیپ‌های هپی را به ایران می‌فرستادند باید امروز با دستگیری جوانان هپی‌ساز به خود بیایند و پشیمانی پیشه کنند که هپی‌سازی صد مرتبه از توزیع مواد مخدر بدتر است.
اخبار اجتماعی -  اعتماد


ویدیو : شیء نورانی روسیه به روایت خاتمی، مشایی، شریعتمداری و...