شکیب: دولت پول ندهد از مردم می گیریم :       یا دولت باید در پرداخت سهم خود ...



 

 

مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند , خدمتگزار مردم طنز هفته دولت , مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین

 

یا دولت باید در پرداخت سهم خود در حمل و نقل عمومی به شهرداری كمك كند یا شهرداری مجبور است به صورت مستقیم یا غیر مستقیم این سهم را از مردم بگیرد/فرمانداری نسبت به این موضوع اعتراض نكرده است.

رئیس كمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: یا دولت باید در پرداخت سهم خود در حمل و نقل عمومی به شهرداری كمك كند یا شهرداری مجبور است به صورت مستقیم یا غیر مستقیم این سهم را از مردم بگیرد.

حمزه شكیب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اعتراض فرمانداری به دریافت نكردن نرخ مصوب شورا و نیز اعتراض و نگرانی های مردم در این زمینه تاكید كرد:از جانب فرمانداری نامه‌ای درباره دریافت بلیت از مسافران اتوبوس‌های بی‌.آر.تی خارج از آنچه شورا مصوب كرده، دریافت شده است كه در كمیسیون توسعه و عمران شورا بررسی می‌شود.

رئیس كمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال كه چرا با وجود خراب بودن دستگاه‌های كارت‌‌خوان و با وجود مصوبه شورای شهر، از مسافران اتوبوس‌های بی.آر.تی ، حداكثر كرایه یا بلیط دریافت می‌شود ادامه داد: یا دولت باید در پرداخت سهم خود در حمل و نقل عمومی به شهرداری كمك كند یا شهرداری مجبور است به صورت مستقیم یا غیر مستقیم این سهم را از مردم بگیرد .

او با اعلام اینكه كمیسیون عمران شورای شهر ، نامه فرمانداری تهران را بررسی و در صحن ارائه می‌دهد افزود: از طرف فرمانداری نامه‌ای دریافت كرده‌ایم كه قرار است آن را در كمیسیون توسعه و عمران شورا مورد بررسی قرار دهیم.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، فرمانداری نسبت به این موضوع اعتراض نكرده و فقط از آنها نامه‌ای دریافت كرده‌ایم و آن‌ر ا بررسی می‌كنیم...../تحلیل:تابناک


ویدیو : شکیب: دولت پول ندهد از مردم می گیریم