شکنجه بیرحمانه یک کفتار در رامهرمز (+عکس) : وی افزود: متاسفانه تعداد زیاد ساچمه ...



وی افزود: متاسفانه تعداد زیاد ساچمه بر اثر شلیک با اسلحه شکاری وارد بدن کفتار شده بود. همچنین بر اثر کشیدن حیوان بر روی زمین بوسیله خودرو، تاندون ها و بافت دستها در ناحیه مچ و آرنج همچنین پوست و بافت شکم و پهلوی حیوان کاملا سوخته و از بین رفته بود.

عامل این اقدام بی‌رحمانه که متوجه حضور محیط بانان شده بود دقایقی پیش از رسیدن مامورین، کفتار را رها کرده و از محل متواری شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، چهارشنبه هفته گذشته (۱۳۹۴/۲/۲۳) فردی از اهالی یکی از روستاهای اطراف شهرستان رامهرمز یک کفتار ماده را بوسیله اسلحه شکاری ساچمه زنی هدف قرار داده و جانور را زخمی می کند.

این فرد در اقدامی وحشیانه و غیر انسانی در حالی که کفتار کاملا زنده بوده، حیوان مجروح را بوسیله یک طناب به پشت خودروی سمند خود بسته و فاصله محل شلیک تا روستا کفتار را به روی زمین می‌کشد.

رامهرمز , کفتار , شکنجه


راننده خودرو پس از ورود به روستا در نقطه ای توقف می کند و یکی از اهالی از صحنه دردناک زجر کشیدن کفتار مجروح که هدف گلوله قرار گرفته و مسافتی طولانی با خودرو بر روی زمین کشیده است تصویربرداری می‌کند.

در این بین یکی از روستائیان، اداره محیط زیست رامهرمز را در جریان قرار داده و پس از دریافت گزارش محیط بانان عازم روستای مذکور می‌شوند.

رئیس اداره محیط زیست رامهرمز در این باره گفت: اواخر هفته گذشته از طریق یکی از اهالی در جریان آزار و اذیت یک کفتار قرار گرفته و بلافاصله پس از اطلاع از موضوع محیط بانان این اداره به محل اعزام شدند.

شکنجه زنان , زنده خواری کفتار , شکنجه همسر سعید امامی


حسن آقاشیرمحمدی افزود: عامل این اقدام بی‌رحمانه که متوجه حضور محیط بانان شده بود دقایقی پیش از رسیدن مامورین، کفتار را که بوسیله طناب به اتومبیل بسته شده بود از خودرو جدا کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس اداره محیط زیست رامهرمز گفت: کفتار مجروح توسط محیط بانان به مرکز شهرستان منتقل شده و پس از ضد عفونی زخمها و اقدامات اولیه، به دانشکده دامپزشکی اهواز منتقل گردید.

وی افزود: متاسفانه تعداد زیاد ساچمه بر اثر شلیک با اسلحه شکاری وارد بدن کفتار شده بود. همچنین بر اثر کشیدن حیوان بر روی زمین بوسیله خودرو، تاندون ها و بافت دستها در ناحیه مچ و آرنج همچنین پوست و بافت شکم و پهلوی حیوان کاملا سوخته و از بین رفته بود.

آقاشیرمحمدی در ادامه گفت: پس از این حادثه، تحقیقات در این زمینه آغاز شده و عامل این اقدام غیر انسانی با تلاش نیروهای یگان محیط زیست و کمک همیاران محلی شناسایی گردید.

در حال حاضر با شکایت این اداره، پرونده ای در این رابطه در دادگستری شهرستان تشکیل شده و حکم جلب متهم توسط مقام قضایی صادر به کلانتری محل ابلاغ شده است.

شکنجه مردی با سیخ داغ برای دزدیدن پول هایش , شکنجه داعشی , شکنجه های داعش


بزودی متهم توسط عوامل انتظامی بازداشت و جهت مجازات و رسیدگی به جرم به دادگاه معرفی خواهد شد.

ماده کفتار علی رقم تحمل درد و رنج فراوان در مقابل ضایعات وارده بسیار مقاوم بود اما تلاش دامپزشکان برای نجات جان این حیوان بی نتیجه بود و متاسفانه پس از گذشت چهار روز به دلیل انتشار عفونت و شدت جراحات وارده، ماده کفتار از بین رفت.


 اخبار  اجتماعی  -  تابناک
 


ویدیو : شکنجه بیرحمانه یک کفتار در رامهرمز (+عکس)