شکست فولام بدون دژاگه / پیروزی ارزشمند آرسنال در خارج از خانه :   اخبار ورزشی ...



برنامه بدنسازی در خانه بدون وسیله , بدنسازی در خانه بدون وسیله , خنک کردن خانه بدون کولر د d

 

اخبار ورزشی - شکست فولام بدون دژاگه / پیروزی ارزشمند آرسنال در خارج از خانه

فولام در هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی که اشکان دژاگه را در بین 18 بازیکن خود نداشت با 3 گل برابر وستهام شکست خورد تا همچنان در منطقه سقوط باقی بماند.

 هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز شد. آرسنال صدرنشین این رقابت‌ها در خانه کاردیف به دیدار این تیم رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یابد تا شرایط خود در صدر جدول را استحکام بخشد. برای آرسنال در این دیدار آرون رمزی 29 و متئو فلامینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

 

آرون رمزی که قبلا سابقه حضور در کاردیف را در کارنامه خود داشت پس از باز کردن دروازه تیم سابق خود خوشحالی نکرد. گل دوم آرسنال نیز روی پاس زیبای اوزیل و شوت سرکش فلامینی به ثمر رسید.

فولام که در این فصل نتایج خوبی نگرفته است در خانه وست‌هام به دیدار این تیم رفت و در پایان بار دیگر طعم شکست را چشید و با 3 گل مغلوب شد تا همچنان در منطقه خطر باقی بماند. محمد دیامه ، کارلتون کول و جو کول در این دیدار برای میزبان گلزنی کردند. اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام در حالی که پیش‌بینی می‌شد در این دیدار در ترکیب تیمش به میدان برود در بین 18 بازیکن تیمش حضور نداشت.

تابلو نتایج
کاردیف صفر- آرسنال 2

وست‌هام 3 – فولام صفر

آستون ویلا صفر – ساندرلند صفر

اورتون 4 – استوک‌سیتی صفر

نوریچ یک – کریستال‌پالاس صفر

آرسنال با 31 امتیاز و یک بازی بیشتر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و تیم‌های لیورپول و چلسی با 24 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو : شکست فولام بدون دژاگه / پیروزی ارزشمند آرسنال در خارج از خانه