شکست سیاه جامگان در مقابل گسترش فولاد : تیم گسترش فولاد موفق شد در دیداری خانگی ...


تیم گسترش فولاد موفق شد در دیداری خانگی تیم سیاه جامگان را از پیش رو برداشته و به اولین ۳ امتیازش برسد. خبرگزاری تسنیم: هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، جام خلیج فارس که دیروز با برگزاری یک دیدار آغاز شده بود امروز نیز با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم گسترش فولاد در خانه به مصاف تیم سیاه جامگان رفت و توانست در پایان نیمه اول این تیم را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

در این دیدار که از ساعت 18:30 و در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد آغاز شده بود این گسترش فولادی ها بودند که توانستند بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرده و پس از حملات متعدد بر روی دروازه این تیم بالاخره در دقیقه 19 صاحب یک ضربه پنالتی شوند.

مگنو باتیستا پشت این توپ قرار گرفته ولی نتوانسته ضربه اش را به گل تبدیل کند اما داریوش شجاعیان موفق شد توپ برگشتی را به کنج دروازه فروزان بفرستند.

پس از این گل 2 تیم تلاش هایی را برای گشودن دروازه های یکدیگر انجام داده و موقعیت هایی را خلق کردند که هیچ کدام از این فرصت ها راهی به دروازه ها پیدا نکرد تا نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به نفع گسترش فولاد به اتمام برسد.

با آغاز نیمه دوم رسول خطیبی که خود نیز در کنار تیمش حضور نداشت با 2 تعویض همزمان سعی در کشاندن بازی به تعادل کرد که تا حد زیادی نیز موفق به انجام این کار شده و بازی را به تعادل کشاند.

دقیقه 80 و با اخراج محمد ابراهیمی شاگردان رسول خطیبی که بر دامنه حملات خود افزوده بودند توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و فرصت های نصفه و نیمه ای را بر روی دروازه گسترش فولاد تدارک ببینند اما هیچ یک از این فرصت ها نتوانست به گل اول سیاه جامگان در این دیدار تبدیل شود تا در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم میزبان به اتمام برسد.

ترکیب تیم گسترش فولاد:

گیورگی گیورگیف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی (74 امیر حسین کریمی(90 سید محسن حسینی))، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی و سعید دقیقی (57 محمد امین درویشی)

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب تیم سیاه جامگان:

محسن فروزان، سید میثم حسینی، سعید مهدی پور، امیر احمد کامدار(74 سید پیمان میری)، محسن دلیر، غلامرضا عنایتی، رضا شربتی (49سعید واسعی)، علی رضا نقی زاده، امیر حسین صدقی(49 سجاد رهبر)، حسین زامهران و بهروز افشار فروغی

سرمربی: رسول خطیبی


ویدیو : شکست سیاه جامگان در مقابل گسترش فولاد